![]() |
قصة على وجارته سماح وامه الجزء الرابع |
بعد ماخلصت مع اختي ودحلت اتشطفت بقيت خايف امي هتقول ل ابويا ده يموتنا كلنا
انا ابويا متشدد شوي
قصة على وجارته سماح وامه الجزء الرابع
كنت قاعد ف اوضتي وقافل من جووه ونمت ومطلعتش الا الساعه 1 بليل
قعدت اودام الشاشه ولقيت امي خارجه بتبصلي وسلمت عليه انا قلقت الخوف كلو من ابويا انا تفكيري ان امي تكتفني وابويا يضربني قلمين يقتلني فيهم امي دخلت تنام ومفيش اي حاجه حصلت اطمنت شوي وانا بكلم سماح لقيتها بتقولي تعالي عايزاك روحت ودخلت لقيتها بتعرج بقولها مالك قالت تعالي قعدنا ع الانتريه
ولقيتها بترفع القميص وشوفت كسها وارم اووووي بقولها ده من ايه قالت انهارده نزلت انا وسعد روحنا السوق كان زحمه انا كنت كل دقيقه احس بايد علي طيزي والي يبعبصني سعد قولتلو وهو قالي انبسطي ودخلنا محل قولتلها كنتي لابسه ايه قالت بنطلون قولتلها احا مالازم يضربوك ده تلاقي طيزك كانت زي الجيلي قالت واحنا ف المحل صاحب المحل قالي في حاجات حريمي الجنب التاني هتعجبك اووي وقال لعيل اوقف مع الاستاذ واخدني لمحل ولقيتو بيفتح باب جوه المحل ودخلني ولقيت جوه اوضه تانيه وسرير وانا بقولو فين لقيتو بيضربني ع طيزي وانا لقيت واحد تاني دخل وكتفوني وواحد ربط بوقي وواحد مسك ايدي الاانين من ورا والتاني نزلي البنطلون والكلوت ورفع القميص وبقي يمص بزازي ونزل لكسي انا مستحملتش لقيت الاتنين نيموني ع السرير وواحد دخل زوبرو ف بوقي والتانيف كسها وفضلنا كده 20 دقيقه ولما خلصت ربطو بوقي تاني ولقيت رجلي بتتربط فرجلي السرير بحبل ورجلي مفتوحه واحد قالي كسك يجنن وانا مش شايفه التاني بيعمل ايه وانا لقيت حد ضربني اوووي ع كسي وانا بصرخ ومش طلعلي صوت وفضل يضرب ع كسي وويدعك في اووووي وانا مش عارفه حصلي ايه لقيت كسي بينزل عسل وهو بيقولي انتي شرموطه وقحبه كسي وجعني اوووي لقيت الاتنين رجعو ينيكو فيا تاني نزلو ف كسي ولقيتهم فكوني ولبسوني ووقفوني بره المحل وسعد وقف مستني اخدني ولما كسي برد حسيت بوجع وانا ماشيه وحكيتلو وهو قالي يابختك ورجعنا هنا سعد بيحكيلو كل حاجه لقيتو بيطلع زوبرو وبينيك فيا بعدها لقيت كسي كده قولتلها انتي جسمك مليان ملبن البسي عبايه تلاقي الكلوت كان ظاهر وطيزك بترقص والنننقققاب بيقول للناس الي لبساني دي شرموطه قالت مبقاش فيا حاجه نافعه انا بقولها عملو حاجه ف دول بمسك بزازها رفعت القميص وشوفت اثر عض وانا بمص بزها وبقولها سلامتك ياموحا
وهيا قالت ابعد قولتلها انا هروح بقي وبكره ناجي نشوفك بالمره بتاعي يدخل يطمن علي بتاعك قالت قولو تعبان مش هيقدر قولتلها نشوف من ورا وطلعت ودخلت الشقه وقعدت لساعه 4 والنور مطفي والجو ضالمه وسمعت الباب بيتفتح وانا عملت نفسي فيها نايم زي منا انا سمعت امي بتقول ل ابويا كفايه قالها ياوليه قولتلك هنيكك ف كل مكان ف الشقه وفي صوت نيك ف الصاله وامي سمعتها ااااااه اااااااااه وانا سامع صوت النيك وبيقرب انت ماتشوفش ايدك
امي قالت نور الصاله قالها كده حلو انا سامع الكلام وصوت النيك وفضل ينيك فيها ولقيت امي بتقول ااااااااه اااااه وابويا بيقول ااااه وقال انا داخل ليكون حد صاحي يشوفني عريان كده امي بضحك قالت انا هنزل العبايه ولبنك كلو ف كسي
قالها المره الجايه هلبس عبايه انا سمعت صوت رجل بتقرب وقعدت قصاد مني وانا نايم وزوبري وقف نمت ع بطني امي حست بحركه قالت مين وبتنور الصاله شافتنا نايم ع بطني امي قالت ياخربيتك علي وانا مش برد ونمت ع ضهري ووشي الجنب التاني وانا زوبري وقف وهيا بتحسس ع صدري علي انا مش برد انا لقيت ايد بتمسك زوبري انا مصدم وهيا بتشوف قد ايه ولقيت ايد امي تحت الشورت بتاعي مسكتو وانا هموت وهيا طلعت ايديها وطفت النور ومشت انا كملت نوم عشان ماتشكش اني كنت صاحي الصبح دخلت اوضتي وبقيت مش عارف اعمل ايه اختي قالت كفايه وسماح تعبانه وامي خايف لتجرسني
فضلت ف الاوضه لساعه 4 طلعت اكلت وبشوف امي وابويا محدش ف البيت بشوف اختي لقيتها قاعده ع السرير دخلت وبقولها هما فين قالت ف مشوار قولتلها ع حوار سماح وانا زوبري وقف وانا بحكيلها وانا ميكت زوبري وهيا ايديها علي طيزها
وانا قولتلها وبعد ماخلصو ضرب راحو نكوها تاني
وهيا روحت وحكت لسعد وسعد راح نيكها كمان وهيا قالت ده عذاب هو الكس رقيق اووي لما يورم ده بيكون صعب انا حطيت ايدي طيزها وبقولها الورم هيجيلك بردو لو ماريحتيش كسك قالت كفايه الي حصل انبارح قولتلها هو حصل ايه انبارح روحت نمت جنبها وقفشت طيزها وبضربها وبقولها انبسط اوووي معاك انتي لو عايزاني ابعد عن موحا هبعد ونيمتها ع ضهرها وهيا بتتكلم طلعت بزها بره الستيان
بقولها كلو احمر انهارده ونزلت امص بزها وبقولها ف ودنك حتي كسك احمر وقلعتها البنطلون ولقيتها بدون كلوت انا حطيت ايدي ع كسها بقولها مش بقولك احمر وروحت فاتح كسها شكلو يجننن
انا بقولها الاتنين احلي من بعض وهيا قالت بلاش ياعلي انا قولتلها حاضر دخلت صباع ف كسها وصباع ف طيزها وبقيت انيك فيها وهيا اممممم امممم انا نزلت الحس كسها وبقيت امص شفايف كسها واختي ف دنيا تانيه ونزلت الحس خرم طيزها وكسها بينزل عسل بسيط بقيت ابلعو وبقولها عسل طعمو حلو اووووي وهيا اااااااه روحت مسكت زوبري وبحطو ع كسها وهيا فتحت رجليها وبتقولي بلاش ياعلي انا دخلت راسو زوبري ف كسها وبقولها يعني مدخلوش هزت بدماغها اااه
خرجت زوبري وحطيتو مابين شفايف كسها وبدعكو وهيا بتعض ع شفايفها وزوبري رايح جاي ع كسها انا عارف ان اختي بتجنن من الحركه دي انا فضلت كده 3 دقايق واختي لقيت كسها بينزل عسل وهيا كاتمه بوقها نيمت زوبري علي كسها ونمت عليه وبقولها حرام عليك تحرمي نفسك من النيك انتي تعبانه وانا قادر ادخلو ف كسك وعارف انك مش هتقومي بس عايز يبقي برضاك
عشان تنبسطي معايا عايشي حياتك ياحبيبتي انا اخوك ومش هضرك ولقيت اختي قالت نام ع ضهرك انا نمت ولقيتها مسكت زوبري بتمص في وانا تايه خالص اختي طلعت الوحش الجنسي الي جوواه بتمص حلو اووووي وبضاني بتتمص وهيا بتقولي زوبرك حلو اوووووي وترجع تمص
وقالت انت تعرف جوزي يوم دخلتي دخلو جوايه فتحني نزل ونام وكل يوم كده انا بقولها انا جوزك دلوقتي ماتكلمنيش عن حد غريب قالت حاضر ياجوزي ولقيتها طلعت ومسكت زوبري بتحكو ف كسها وراحت قعدت غليه وبقت تنط ع زوبري وصوتها عالي وانا تحت منها وبقولها وطي صوتك وهيا بتنط ع زوبري وبتقولي مش قدره ياعلي انا شديتها ف حضني وببوسها وماسك طيزها
وبقيت انيكها براحه وبقولها خليك هاديه وهيا بتبوس وشي ورقبتي وبتقولي محرومه ياعلي 3 سنين مفيش مره نام معايا وريحني انا كنت بتعذب وانا بقولها انا جوزك ياشرموطه وبضرب طيزها وهيا بتبصلي وعنيها بتدمع وبتقولي انا بحبك اوووي ياعلي مهما يحصل ماتبعدش عني انا بنيكها وببوس شفايفها ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا لسه مكمل ف النيك وهيا قالت انا تعبانه اووووي ماتتحركش لقيتها بتروح يمين وشمال اوووي وزوبري بيخبط ف كسها كلو وانا بقولها تتجوزيني وهيا قالت انت جوزي ولقيتها قعدت وبتبص ع زوبري وهو ف كسها وبتنط براحه ولقيتها بتدعك ف كسها شوي ولقيت كسها بينزل تاني
والمنظر تحفه وقالتلي انا تعبانه اووووي انا حضنتها وبقيت انيك فيها
وهيا اااااااه ااااااااااااه كمان كمان فضلت انيك فيها وزوبري بينزل ف كسها وهيا ااااااااح سخن اوووووي وانا وهيا خلاص هيا نامت ومبسوطه وبعد شويه قالتلي تعال طلعت معاها عريان ودخلنا تحت الدش انا بدعك جسمها
زنقتها ف الحيطه وصباعين ف كسها وفضلت انيكعا بيهم لحد مانزلت وانا بضحك وخلصنا ودخلتها اوضتها وانا دخلت وبليل اخدتها وطلعنا وكنا زي العشاق كنت ببوسها واتمتع بجسمها وروحنا وامي شافتنا مع بعض وابويا بيقول ايوه كده غيرو جو وامي عرفه كل حاجه
تاني يوم سماح كلمتني الصبح وقالتلي تعالي نرزح البحر قولتلها دلوقتي قالت ايوه سعد معانا طلعنا كان البحر فاضي نزلنا وهيا مسكت زوبري وقالت قبل الزحمه انا طلعت زوبري وهيا قالت دخلو بقولها مش لابسه حاجه
قالت لبسه تحت العبايه بنطلون الي انت كنت قطعتو يلا كسي مستني انا دخلتو وانا بقيت انيك فيها وكنت بنيكعا بهيجان اووووي وانا روحت قارص طيزها وهيا اااااااه بلاش كده وروحت ماسك بزازها الاتنين من العبايه كنت ماسك الحلمه وبقرصها اووووي وزوبري ف كسها هيا اااااي اااااي انت حمار روحت ضربها قلم وهيا زقتني وقعت ف الميه علي موقفت كانت هيا بتجري عند جوزها انا جريت وراها وهيا تقيله كان لسه مفيش حد وهيا بتجري زقيتها وقعت ع الرمل ونامت ع ضهرها وانا زوبري ف البوكسر نمت عليه وبينا وبين جوزها 5 متر وبقولها بتجري مني ياكسمك وهيا بتقولي ابعد عني انت حيوان انا طلعت زوبري ورفعت عبايتها ودخلتو ف كسها وهيا ااااه وانا بنيكها وهيا ااااه ااااااااه وانا طلعت بزازها وبقيت امص فيهم وفضلت انيك ومص لحد منزلت ف كسها وقومت وبقولها انا حيوان ماشي ياكسمك سبتها ومشيت وهيا زي ماهيا وانا ماشي 3 دقايق مابصتش عليهم ولما ببص لقيت في اتنين هناك واحد مكاني والتاني بيكلم سعد وانا بقرب ولقيت سماح فاتحه رجليها وواحد بينيكها ولما خلص التاني اخدها وشكلو بيغسل كسها وهيا مسكت رقبتو وشكلو بينيكها وطلعو بعد خمس دقايق ولقيتهم بياخدو ارقام بعض ومشيو وانا رجعت وامي كانت قاعده وقالتلي كنت فين قولتلها ع البحر قالت ادخل افطر فطرت وسمعت الباب بتاعهم بيتقفل بعد العصر ابويا خرج وانا قولت اطلع اقعد مع سعد وسماح دخلت عليهم والمفتاح معايا كنت عامل منو نسخه اول يووم
دخلت ولقيت سعد قاعد شافني اترعب وانا سمعت صوت نيك جوووه بقولو جايب رجاله لمراتك ياسعد ببص لقيت بنطلون ابويا وقميصو قولت احيه هو ابويا بينيك سماح من امتي رد قالي من سنتين قولتلو واحنا مانعرفش
ببص عليهم الباب كان مفتوح لقيت ابويا مفنسها وزوبرو ف طيزها وانا بقولو اوعي يعرف حاجه
قالي لا طبعا قولتلو كلامكم معايا بليل مشيت رجعت وبعد ساعه ابويا رجع وامي جبتلو يتغدا وكان جعان بليل روحت ل سماح قالت سعد قالي انك شوفتني مع ابوك قولتلها مانتي طلعتي شرموطه اهو قالت هو انت مفكر نفسك الوحيد الي بتنيك جسمي ده انا بتناك من عتاوله انت بنسبالهم عيل ده لما سبتني ع البحر اتنين نكوني غيرك وانا زي منا انت مشيت واحد لقيتو بينيك فيه ونزل التاني اخدني ع البحر نكني يعني لتكون مفكر نفسك حاجه وانت دكري لا انا اجيب اجدعه شنب يلحس كسي الكلام ده كلو اودام جوزها وقالت ابوك من ضمن الرجاله دي
انا بسمع الكلام وساكت قولتلها تمام ياسماح بس هتندمي قالت لتكون مفكرني واحده هفتحلك رجلي وانت تدخل تنيكها وخلاص لا ياحبيبي انا مش صغيره انا قربت منها وبقولها عملتي الي ف دماغك يعني وبايدي روحت ماسك كسها اووووي وهيا قالت ابعد انا قولت سعد بيقولي ايه قولتلو هاخد مراتك جوه اخر مره افشخها قالي برحتك قالتلي خلاص ولا اخر مره ولا مرتين انا كتمت بوقها وبقولها تعالي ياكسمك دخلتها جوه وقفلت الباب وقالت اصرخ وقول بيتهجم عليه قولتلها خليني انيكك اخر مره وخلاص قالت لا قربت منها وبقولها موحا انا ماليش غيرك وبحسس ع كسها وبقولها غصب عني انتي عرفه ان انا بحب جسمك ومقدرتش اشوف بزازك وحلماتك واضحه كده وبعدين انتي كسك ورم من العيال ف المحل انا الي هتعبك وزقيتها وقالت ده غصب عني انما انت تعمل كده ليه انا نمت فوقها وببوس شفايفها وبقولها وايه تقولي انا ست ضعيفه وبحب الجنس انا قولتلها الحس كسك قالت لبن ابوك جوووه قولتلها اغسلو نزلت البنلطون وطلعت جيبت ميه وهيا وقفت وانا غسلت كسها ودخلت صباعين فيها ونيمتها وبقولها عندي فكره ايه رايك نجرب النيك بتاع العيال بتوع المحل زوبري هاج اوي قالت ماشي روحت اخدت 4 عبايات من بتوع ربطهم ف كل رجل سرير ربط رجليها وايديها وهيا ملط مسكت زوبري ودخلتو ف بوقها وهيا بتمص 3 دقايق وهيا كانت هتتخنق طلعتو وهيا بتاخد نفسها كتمت بوقها وهيا عريانه نمت ع دراعها وبقولها ايه رايك افشخ كسمك دلوقتي ومسكت بزها اقرصو اوووووي وهيا بتصرخ بس مفيش صوت طالع روحت امص حلماتها وبقولها
انا ارجل واحد ناكك ياكسمك وانت بنسبالي شرموطه وطلعت سعد بيتفرج وهو شايف زوبري وقف ودخلت المطبخ واخدت معلقه وخياره ودخلت وهيا زي ماهيا قفلت الباب وبقولها دي هتبقي اخر نيكه ياكسمك يلا جربي مسكت الخياره ودخلتها ف كسها وهيا وشها احمر دخلتها كلها 25 سنتي تقريبا وطخينه وبالمعلقه اضرب كسها وهيا مع كل ضربه تتهز وانا دخلت زوبري ف طيزها وبقيت انيك فيها طلعتو ومسكت الخياره طلعت الخياره وبقولها ايه رايك ندخلها ف طيزك وهيا بتهز بدماغها لالالا انا مسكت الخياره وضربت كسها جامد وهيا بتعيط وانا نمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وبنيكها وبقولها انتي شرموطه بس بحب جسمك اوووي بقيت انيك وعض بزها ورجع امصو وهيا عنيها الدموع نشفت وانت بقولها ماتفكريش انك هتخرجي انهارده انا معاك طول اليوم اودامها طلعت تلفوني وكلمت ابويا وبقولو انا ف مشوار واحد صحبي ممكن انام عندو انهارده وقفلت وبقولها اسمعي فتحت الباب وبقول ياسعد قالي ايوه انا خوفت يشوف وشها ويعرف انا نمت عليها وزوبري ف كسها وهو وقف عند الباب وشايفني بنيك مراتو بقولو انا وسماح مش هنخرج انا مكلم ابويا وقايلو قبلت واحد صحبي وهنام عندو قالي برحتك وانا الي هيخبط مش هرد قولتلو تمام هو ماشي طلعت اخدت اكل وميه من التلاجه ودخلت وبقولها كده للصبح بقي وبضحك وانا نمت جنبها وبقولها انا وانتي عريانين وزوبري عايز يدخل جواك بس انا عايز اعذب كسمك
اعمل ايه نمت ووشي ليها وحطيت رجلي ع رجليها قولتلها عندي فكره بمص بزها وبعض حلماتها وايدي ع كسها بحسس عليه وروحت قعدت اضرب في اووووي وكسها بقي احمر وهيا بتصرخ وانا قعدت ع صدرها مسكت بزازها ودخلت زوبري مابينهم
وانا بنيكها فيهم بصراحه مستحملتش ولبني نزل بسرعه ونزلت ع وشها غرقتو ومسحت عنيها وبقولها ااااه حلو اووووي لما تنزل علي واحده شرموطه انا نمت جنبها بالعكس صباع رجلي حطيتو ف كسها اكتر من 10 دقايق بدعك ف كسها بصباع رجلي وسماح نزلت وانا بقولها هتفضلي شرموطه ولحست كسها وعملت المنبه ع الساعه 9 يصحيني ونمت ع درعها صحيت ع صوت المنبه قومت اكلت وبقولها جعانه هزت بدماغها ايوه بقولها لو صوتي هتلاقي الخياره طيزك قالي ماشي فكيت الاشرب وبقيت اكلها وشربتها وهيا قالت حرام عليك قولتلها ماتحوليش مش همشي غير الصبح واعملي حسابك مفيش نوم هتتعذبي هيا لسه بتقول الحقوني ف نص الكلمه كنت كتمت بوقها وبقولها ده الغلط ياشرموطه مسكت بزها اقرصو وهيا بتتوجع وانا بعدت ايدي وف لحظه شفايفي بتبوس شفايفها الي بتمانع لحد مامسكت دماغها وسبتها وببوس شفايفها غصب عنها وهيا اول ماحسيت انها اتجاوبت مسكت الاشرب وانا ببوسها بعدت وربطتو بسرعه وقفت وقلعت تاني ومسكت المعلقه وبقيت اضرب الكس والبزاز لما كسها بقي ددمم فضلت ادعك ف كسها وهيا نزلت وانا دخلت الخياره وبقيت انيكها بيها وبعد عشر دقايق والخياره ف كسها راحت نزلت تاني وانا بقولها اتمتعي يلا نتوجع شوي روحت نايم عليها وضع 69 زوبري علي وشها وكسها احمر نزلت الحس في وعض كسها ومن الوجع لقيت كسها بينزل ميه وانا بقولها نزلي وريحي نفسك هيا نزللت ميه وانا بقولها وكسمك لو بقت زريبه مسحت كسها وكملت مص وعض وفضلت امص ف كسها وعضو اكتر من 10 دقايق وهيا نزلت وانا ب الخياره دخلتها ف كسها وبقيت انيكها وكسها بيتقطع من النيك طلعت الخياره وضربت كسها 3 مرات اصعب من بعض وقفت ودخلت مابين رجليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام وبقيت انيك فيها ومسكت تلفوني وبقيت اصور وهيا بتبصلي وبقولها انتي عايزه كده ياموحا بتحبي كده اتناكتي من العيال بتوع المحل كده وكسك ورم والصبح ع البحر اتنين ينكوك اودام جوزك طلعت زوبري وبصور كسها وبزازها
وقفت اودام الباب ياسعد ياسعد هو قالي نعم وهيا بتصرخ بصوت مكتوم كانها بتقولو ماتتكلمش بقولو موحا عايز تتناك من الرجلين بتوع الصباح قالي هو المفرود كان نروح من ساعه بس شكلها مش عايزه قولتلو هيا مع راجل ومبسوطه وبتقولك مش هتروح قولتلو بقي انا امشي الصبح وفي ناس تنيكها قالي انت مشيت شوفنا اتنين بكلم سماح لقيتهم بيبصو علينا وواحد شاف سماح بنطلونها مقطوع وانا لسه بقوم واحد وقف اودامي وانا ببص لقيت سماح الراجل بينيكها وهيا مبسوطه وانا سكت خلص ده التاني اخدها ونكها ف الميه ولما مشينا كانت مبسوطه وصلنا هنا بعد شويه ابوك دخل وفضل ينيك فيها سماح بتتعب وبضحك وهيا كانها اتكسرت وبقولو سماح شرموطه يلا سيبني اكمل معاها
روحت ليها وبقولها سعد محترم اوووي وكسمك ل سماح لفضحتك هتبقي ع ايدي
قفلت الفيديو وصورت شويه صور عنب وبقولها انا كده تمام وكسمك لفضحك وروحت فكيت رجليها وايديها وهيا فكت الاشرب وقالت انت عيل زباله روحت زنقها ف الحيطه وخنقها بقولها اسمعي ياكسمك يوم ماتشوفيني عينك ف الارض انا كاسر عينك وانتي بنسبالي شرموطه راحه لزوبري قولتلها شوفي دخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا وقفه وبعد شويه خرجتو وبقولها بمزاجي انيكك وقت منا عايز ووقف وقت منا عاايز الفيديو وصورك معايا لو فكرتي بس ف اي حاجه هبعتهم ل اخواتك وقريبك كلهم عندي ع الفيسبوك هعرفهم قد ايه انتي شرموطه بكره ياكسمك تكلميني وتطلبي مني اودام جوزك انيكك وتتحيلي عليه لو الكلام ماتنفذش اول صوره هبعتها هتكون ل اخوك محمود
سيبتها بتعيط وبلبس وفتحت الباب سعد دخل بيقولها مالك قولتلو عقل موحا ياسعد احسن تتفضحو وانت راجل كبير ومش حمل بهدله
سعد بيقولها ايه حصل وانا خرجت ودخلت اوضتي وكان زوبري هيجان من سماح معرفش الي عملتو صح ولا غلط بس اكسر عينها انا احسن
بقيت اتفرج ع الصور ونمت وتاني يوم كنت ف اوضه اختي بفرجها ع الفيديوهات وهيا بتسمع وعرفت ان ابويا بينيك سماح من سنتين وقالتلي ده انت عذبتها انت صعب اووي قولتلها عشان هيا لو مكنتش عملت كده كانت مش هتسكت
هيا انهارده لازم تكلمني وتطلب مني انيكها لو عملت كده يبقي عينها اتكسرت خلاص طول النهار مسمعناش عنهم حاجه الساعه 9 وانا مع اختي تلفوني رن وكانت سماح رديت وقالت انا مستنياك وتعبانه اوووي انا قفلت وقولت ل اختي مش هلمسها هجيلك تاني روحت هناك ولقيتها لبسه قميص نوم اول مدخلت لقيت بتمشي ع ايديها ورجليها ووقفت اودامي ونزلت الشورت وبتمص زوبري وبضاني وقالت انا اسفه وقفتها وانا مستغرب من تصرفاتها وقولتلها ايوه كده انا قلبي خايف انا ببص ل سعد عينو كانت ع الباب بتاع الغرفه وكانو بيقول لحد يلا انا جريت بسرعه وهما ولقيت اتنين بيجرو علي وانا طلعت من الباب فتحت الباب بتاعنا وقفلتو ودخلت اوضتي ببص لقيت اتنين رجاله نزلو بيجرو عرفت ان كان هيحصل حاجه هديت نفسي وروحت ل اختي وسهرت معاها قولتلها مردتش اعمل معاها حاجه سبتها ومشيت واختي قاعده اودامي بقميص طويل اسود حلمات بزازها واضحه وانا بقولها انت مش لابسه حاجه تحت ولا فوق قالت لبسه تحت فوق لا قولتلها كدابه قالت اهو لقيتها بترفع القميص وشوفت كلوتها زهري
بقولها شبه صوابعك ولون كسك قالت وطيزي وانا بقولها تعالي نعمل واحد قالت حد يشوفنا قولتلها طب بتعرفي تمصي قالت اجرب وبتضحك ونزلت مابين رجلي طلعت زوبري وبتلعب في وقف وبقت تمص ف زوبري وتلحس بضاني وقالت بتشوف واحده كبيره واختك جنبك انا قولتلك انت جوزي وحبيبي فضلت تمص ف زوبري
ومتعه لما تدخل بضاني ف بوقها واختي بتمص وانا قاعد شوفت امي بتبص علينا انا بحسب انها بره ومقفلتش الباب امي بتتفرج علينا واختي بتمص ف زوبري وانا الي شجعني انها ماقالتش ل ابويا وبقول مصي زوبر اخوك ياحبيبي عشان يريحك انا عارف انك كنتي محرومه انا الي هريحك وسحبتها ع السرير وخليتها تفنس ورفعت عبايتها ونزلت كلوتها وفتحت طيزها شوفت كسها الحمر يجنن
d9foEUG.md.jpgشوفت كسها وانا نزلت الحسو وانا بلحس وبطرف عيني شايف وش امي بيبص علينا وانا فضلت الحس واختي اااااااححح احححح الحس ياحبيبي انا روحت ع طيزها وبلعب بالساني عليه ودخلت صباعي جوووه وهيا ااااااه وانا وقفت ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااه بقولها مالك قالت نيك ياحبيبي انا بقيت انيك فيها وصوت النيك طالع
طلعت زوبري من كسها ودخلتو ف طيزها وبقييت انيك فيها واختي تصرخ وانا عيني كل دقيقه ع امي انا طلعت زوبري ووقف عشان امي تشوف زوبري ولبست اختي الكلوت وانا لبست البنطلون وبقولها نكمل بعدين قالت ليه وقفت وهيا وقفت وقالتلي يلا نكمل ماتعملش فيا كده انا روحت حضنها من ورا وزوبري ف طيزها. بحكو
بقولها هو انا اقدر ازعل ياحبيبي
بس انا عايز اريحك قالت ريحني ودخلو قولتلها بموت ف حلاوه جسمك كلو نضيف حتي صوابع رجلك تتمص من جمالها قالت انت هتمص ايه ولا ايه انا رفعت عبايتها لفوق وبقولها
بكره لما يخرجو اتحججي باي حاجه وانا هلحس كل حته ف جسمك ونزلت كلوتها ودخلت زوبري ف خرم طيزها وهيا ااااااااه
وانا مسكت وسطها وبقيت انيك طيزها وهيا اااااااه ااااااااه وانا طلعتو دخلتو ف كسها وبقيت ابدل ع الاتنين واختي مبسوطه اوووي وتقولي كمان كمان ياعلي بحبك اووووي بحبك وانا بنيك فيها طلعت زوبري وخليتها تلف
وزقيتها ع الحيطه وبقولها تعرفي جسمك شبه جسم امك اوووووي قالت بجد قولتلها اوقات وانا بلحس كسك بتخيل امك قالت عيب ياعلي
وانا مسكت زوبري وبقولها ياريتها مكانك ودخلت زوبري واختي ااااااه وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااااه اااااااه براحه مالك وانا بنيك جامد وبقولها تعبتي قالت لا بس انت صعب اوووووي انهارده
قعدت ابوس فيها وحسيت اني قربت خرجت زوبري وقلعتها العبايه وانا قلعت وخليتها تفنس ورزعتو ف طيزها من ورا
وبقيت انيك فيها وانا شوفت امي لسه وقفه واختي بتصرخ تحت مني وانا بنيكها وبقولها طيزك تجنن وفضلت انيك فيها وطلعتو ودخلتو ف كسها واختي ااااااه اوووي ياعلي عوضني ياحبيبي عن الحرمان الي كنت في وانا بنيكها وحسيت اني هنزل خرجت زوبري وهيا قالت بتخرجو ليه بقولها اصبري هيا قالت تعال ف حضني نامت ع ضهرها وفتحت رجليها وقالت دخلوو ف كسي ونام فوقي بجسمك كلو انا نمت عليه وزوبري ف كسها
وفضلت انيك فيها وببص لقيت امي بتبص علينا
وانا فعلا تخيلتها مكان اختي وزوبري ماستحملش نزلت لبني ف كس اختي وبقولها كسك حلوواوووووي قالت وطيزي الي انت بهدلتها دي ضحكنا وانا وقفت وبعد مالبست روحت عند الباب محدش موجود الفضول خلاني ابص ع الارض ومكنتش مصدق الارض ممسوحه واثر عسل كسها واضح ع البلاط احيييه انا روحت من اوضه امي لقيتها ف الحمام انا دخلت المطبخ وطلعت ع الرخامه براحه وببص من الشباك لشباك االحمام
وشوفت امي مشغله ميه ع الفاضي وقاعده علي 🚽قعدت الحمام
وفاتحه رجليها وبتدعك ف كسها وانا انهبلت ببص عليها وهيا ضهرها ليه وفاتحه رجليها وبتدعك ف كسها وانا ببص عليها ولقيت امي طلعت اااااااه وعسل كسها اتنطر ف الجو وهيا ااااااااه وبتدعك كسها نزلت من هنا وفضلت تدعك ونزلت تاني ورا بعض وانا انهبلت نزلت ورجعت اوضتي وزوبري وقف ع الي شوفتو امي مالها بليل لقيت ابويا بيقولي سعد وسماح مشو نزلو قولتلو ليه قالي سعد ف حاجه ضروري لازم ينزل وانا عارف ليه اصلا البوه عايزه تموتني او تخلي الرجاله دول يعملو في حاجه عشان تكسر عيني
واحنا سهرنين مع بعض وانا بلعب ف التلفون
بعتلها رساله بقولها وكسمك لفضحك ياشرموطه عايزه تخلصي عليه
ردت وقالت لا مكنش قصدي كده كنت عايزه امسح الفيديوهات دي قولتلها جيبالي رجاله قالت دول الاتنين بتوع البحر اتفقت معاهم يمسحو الصور والفيديو وانا هروح عندهم يوم كامل قولتلها لما اجيلك يا سماح قالت لما تاجي نتكلم
كنا قاعدين وانا عيني من امي الي لبسه عبايه وابويا النجس الي بيقولي حرام وحرام
انا قاعد والنور قطع وانا روحت قعدت جنب ابويا كانو خطوتين وانا قاعد وكنت ناوي اعمل حاجه اتجاه امي بس لسه بفكر لقيت ايد بتحسس علي رجلي وبتحسس ع زوبري من بره ولما مسكتو بقت تدعك في وانا سمعت صوت امي وهيا بتقول بصوت واطي ف ودني زوبرك وقف ليه كده انا مردتش ولقيتها بتنام ع رجلي وبتحسس ع زوبري انا مش مصدق انا طلعت زوبري وكانت امي وشها ع زوبري هيا عرفت ان زوبري خرج لقيتها دخلتو ف بوقها وبقت تمص في وبعد 3 دقايق انا زوبري نزل ف بوقها والاوسخ ان لقيت ابويا بيقول انا هقوم انام امي كانها انصدمت ورجعت لورا وانا دخلت زوبري وهيا ساكته وانا هتجنن امي بلعت زوبري وبلعت لبني جتلي فكره قولت الي يحصل يحصل بحسس جنبي وهيا قاعده وانا قعدت جنبها وبقولها امك هتدخل تنام دلوقتي مع ابوك زوبري مولع تعالي اريحكلك كسك ماتنسيش وهيا ماتكلمتش وانا مسكت بزها وهيا بتحاول تبعد ايدي وانا بمسكو غصب وامي حسيتها انها مش قدره تقاوم وانا بفعص ف بزازها
واخدت شفايفها وهيا بتحاول تبعد وانا بقولها ف ودنها بهيج عليك اوووي لما اتخيلك امي انتي نسخه منها نفسي انيكها اووووي ولقيت امي بتزقني وهيا بتقوم انا بحسس ع طيزها اوووي وشديتها قعدتها ع حجري وهيا قاعده ع زوبري
وطيزها ملبن قامت ومشت وانا زوبري ولع بعد شويه برن ع اختي عرفت انها ف غرفتها دخلت ليها وف لحظه كان زوبري ف كسها بنيك فيها ونزلت ف كسها وخلصت ودخلت اوضتي بفكر ايه الي هيحصل بكره وامي هتقول ايه احنا كده ماشيين بكره والشرموطه سماح هفشخها خالص
ولسه مش مصدق ان امي كانت بتمص زوبري وانا قاعد ونزلت ف بوقها واختي ف اوضتها وابويا كان بينام ع نفسو لو كنت اعرف ان اختي دخلت وابويا بينام كنت نكتها وهيا قاعده والي يحصل بحصل بس هتتعوض ونيك امي الي هتقتلني من حلاوتها تاني يوم الصبح فطرنا وانا عيني ع امي
وخرجنا الساعه 11 نتفسح وفضلنا قاعدين عيني ع امي الي جسمها يهبل وقررت اني انيكها باي طريقه......
0 تعليقات
نتشرف بالتعليق هنا