![]() |
قصة على وجارته سماح وامه الجزء الخامس |
طلعنا نسهر شوي وانا واختي ماشيين ورا ابويا وامي وانا مش عايز اقول ل اختي علي الي حصل
مع امي ومع سماح
انا عيني ع طيز امي ولما كنت بشوف شفايفها كنت بتخيل وهيا بتبلع زوبري جوه وبتمص في
قصة على وجارته سماح وامه الجزء الخامس
قعدنا ف كافيه واحنا بنتكلم وامي مش بتبصلي خالص والكلام معاها بسيط روحنا وانا قولت انا هسهر شوي عشان امي اعرف ان انا قاعد ومفيش حاجه حصلت وامي مخرجتش وانا دخلت نمت وصحيت جهزت هدومي عشان هنمشي واختي جتلي ع الغرفه قعدت معايا وبنتكلم عن عريس وبتقولي انه حلو وعندو شقه وعندو بنت 8 سنين مراتو متوفيه ساكن بعيد عن اهلو وانا زعلت ومن زعلي طلعتو عليها وبدون شعور بقيت انيك ف اختي وبقولها وانا حارمك من حاجه وزوبري ف كسها وبنيكها وهيا حضناني وبتقولي انا مش هسيبك ابدا انت جوزي وحبيبي وانا بنيكها ونزلت ف كسها وقومت وهيا قالت مانت هتجيلي البيت وهو ف الشغل تقعد معايا وتشوف طلباتي ولا مش عايز تنكني ع سرير جوزي انا بوستها وبقولها انا هنيكك ف اي حته حضنتني وقالت يعني اوافق قولتلها وفقي بس في نيك قبل فرحك بيوم قالت طبعا وضحكنا وهيا طلعت وانا جهزت حالي وامي وابويا طلعو يشترو حاجات قبل مانمشي انا دخلت الاوضه بتاعتهم اشوف كلوتات امي الي كانت ف الشنطه وانصدمت امي مخبيه زوبر صناعي احااااااا طب ده وصل ازاي ومنين انا بقيت مصدوم وطلعت وسيبتو مكانو وروحت الاوضه نمت لحد مامشينا انا عيني ع امي وهيا كل ماتبصلي تشوفني ببصلها وصلنا البيت وباب سعد كان مقفول بس هما جووه
طلعت نمت للعشا صحيت اكلت ونزلت خبطت ع سماح فتحت وبقولها ايه الجمال ده قالت عايز ايه
ياعلي قولتلها عايز اشوفك قالت مابقناش ناخد منو الكلام ده عايز ايه
قولتلها كنت جايبه رجاله ليه يا لبوه
قالت كنت عايزه اكسر عينك زي ماعملت معايا
قولتلها تقومي تجبيلي ناس قالت هيا كانت غلطه واتسرعت في تعال عايزاك قعدت وانا جنبها وقالت مدام انت جامد كده تعالي نتفق اتفاق حلو
قولتلها ايه قالت في واحده لسه عروسه متجوزه من 3 شهور عندها 17 سنه جمال وحلاوه
اتجوزت واحد والراجل شكلو مهنج زي جوزي وهيا عايزه تخلف عشان ابنها يورث
هجبهالك هنا تاخدها وتعيشو مع بعض وهيا تنبسط وتنزل جواها وانتهت الحكايه
قولتلها وده حوار جديد ياسماح قالت سيبك من الي راح مش هنستفاد حاجه وعشان تعرف اننا مش هنستفاد حاجه لقيتها مسكت تلفونها وقالتلي مين دي لقيت سماح بتمص زوبر بقولها انتي وقالت علفكره ده ابوك ولقيتها بتوريني صوره وقالت من دي ببص احا ده امي قالت امك بتحب النيك بس تابت بس ابوك هو الي لسه بينام معايا قالت شوف لقيت امي بتنط ع زوبر ابويا وهو ف طيزها قالتلي امك بتعشق نيك الطيز
امك كانت تبعتلي وانت ف الشغل ونمارس انا وهيا بزوبر صناعي وبليل ابوك ياخدنا ويمارس معانا
قالت مش فارقه معايا الفيديو الي معاك بس اعرف ان انا لو قولت عايزه راجل رجاله الحاره كلها هتاجي تحت رجلي وانت شايف الامكانيات
بس انا قولت انت احسن عشان لسه بصحتك
قالت هكلم نسمه وعرفها قولتلها تمام قالت خلاص صافيه لبن قولتلها حليب ياقشطه قالت لولا ان نسمه متاكده انها هتقولي بكره كنت اخدتك واتشرمطت ع زوبرك جووه قولتلها ومتاكده من بكره ليه قالت هيا مستعجله قالت ناس غلابه قاعدين في بيت ناين هو الي من طين
بنتين نسمه واخت صغيره وابوها وامها راجل كبير كلم ابوها وابوها كلمها وعرفت انه معاها فلوس وفقت ليله الدخله فتحها ونزل
واتقرر الموضوع وهو مفيش فايده راحت للدكتوره من ورا جوزها قالتلها العيب مش فيك جبيلي لبن جوزك اخدت لبن جوزها وراحت ليها قالتلها المشكله من جوزك وهنعالجو دلوقتي تاني شهر بيشوفو علاج والراجل اصلا تعبان
وهيا مستعجله بسبب كده
قولتلها فهمت قولتلها امي بطلت قالت امك من فتره مابقتش توافق علي النيك سوا وهيا كانت تحب تقعد ف غرفتها او ف غرفتك وابوك بينكني بس تعرف امك حلوه وبتحب الجنس كانت دايما لما بتكون هيجانه تقعد ع زوبر ابوك وتطلب مني ادخل الزوبر الصناعي ونفضل ننيكها لحد ماتنزل انا بقولها خلاص بقي هيا حره ماليش دعوه بالحق فين الصناعي ده قالت اخر مرهكان مع امك ولما سالتها قالتلي انها مش عرفه طريقو
قالتلي انا مبسوطه اوووي انك جريت منهم بقولها ليه قالت اتفاقي معاهم اننا نمسكك تتربط وواحد ينكني وواحد ينيكك ويبدلو علي انا وانت وسعد يصور سعد مكنش موافق قولتلها هما ناكوك قالت اول ماوصلو اخدوني والاتنين فشخوني ولما خلصو اتفقت معاهم انا بقولها بكره اطمن علي كسك وبزازك قالت ايوه كوسي تعبني اوووي محتاجك تدخل بتاعك تشوف مالو
قولتلها انا بقيت اخاف منك ياموحا قالت ياواد ماخلاص قولتلها بقي كل ده يحصل وانا ولا هنا ضحكت وقالت امك دي صحبتي من زمان وابوك كان لما يعوز يجننها امك ايام بتكون مش عايزه تدخل معانا كان ابوك يقلعها بالغصب ويحط زوبرو من بين فخادها امك ماتستحملش وبتنزل امك بتحب كده اوووي وكانت تقوم وتدخل اوضتك او اوضه اختك ونسمع اهات منها انا قولت ماشي
قالت اوعي ياواد تفكر ف امك قولتلها انتي عبيطه ولا ايه طلعت وانا بقول ده انا هفشخها
طلعت اامي كانت ف المطبخ بتعمل فطار وانا بقولها اساعدك ف حاجه قالت لا ارتاح انت
انا قعدت وابويا صحه واختي وقعدنا نفطر ولقيت ابويا بيقول كلموني انبارح عشان الشغل هروح دمياط اسبوع امي قالتلو مشكان يومين قالها اعمل ايه شغل هقول لا قالت ماشي امتي قالها انهارده بعد العشا لازم اكون موجود ف الموقع الساعه 6 قالتلو هحضرلك هدومك بقي
انا فرحت وقولت فرصتي جتلي لعندي
وفطرنا واختي قالتلهم انها موافقه ع العريس وابويا قال كويس ياجي انهارده نتكلم والاسبوع الجاي نكتب الكاتب امي قالت ماشي
وامي مبسوطه ل اختي وانا ببص ل اختي وزعلان فطرنا واختي دخلت اوضتي وقالت لسه زعلان وبتمسك زوبري قالت صدقني هننبسط اكتر واحنا ف شقتي تخيل تاجي تنيك اختك وجوزها ف الشغل تنكني ف المطبخ وانا بطبخ لجوزي وانا ف سريري ولقيتها طلعت زوبري وبلعتو كلووووو وطلعتو وقالت انت حبيبي وخويا وجوزي وحتي بعد اما تتجوز هاجي بيتك وتناك منك
وقفت واخدت بوسه وانا قعدت ولقيت امي دخلت ووانا متاكد انها كانت بتسمعنا كانت معاها الشاي وقفت وباخدو منها وهيا قالت قاعدين لوحدكم ليه وقولتلها عادي بنتكلم قالت عقبالك انا عارفه انك زعلان عشان اختك هتتجوز بس دي للحياه وانت كمان هتتجوز وكل واحد ليه حياتو وامي حطت ايديها علي صدري وقالت عقبالك ياحبيبي نشوفلك احلي عروسه بقولها عايزها شبهك قالت واحسن مني كمان قولتلها مفيش احسن منك امي اتحرجت وقالت يلا اشربو الشاي احسن يبرد وانا ببصلها وعنيها ف عيني وهيا طلعت وانا اخدت المفتاح بتاع اوضتها وعملت عليه نسخه
والعصر العريس وصل هو وامه عرفت ان ابوه متوفي مش بعيد عن بيتنا بس ماعرفوش
قرينا ال ف ا ت حه
والعريس حلو بصراحه امي زغرطت وكنا مبسوطين العريس قد اختي ف السن
خلصو ومشيو وقبل المغرب ابويا كان ماشي كمان وسهرنا انا واختي وامي ولما امي دخلت تنام انا استعجلت وقفت وبقول ل اختي العروسه ممكن تاجي معايا واخدتها ع اوضتي ومردتش اقفل الباب واختي مش واخده بالها بقولها الواد ده هينيكك وهيا قالت ايوه هينيك اختك ومايعرفش انك كمان هتنكني انا هيجان اووووي وحضنتها من ورا وضحكت وقالت زوبرك مالو قولتلها حاسس انها مولع لقيت بتقولي كوسي يطفي نارو ولقيتها بتنزل البرموده بالكلوت وفنست ع السرير وانا شايف كسها احمر قلعت الشورت والبوكسر ومسكت طيزها وزوبري دخل ف كسها وهيا اااااااه
وانا بقيت انيك وبشتمها ياوسخه هتتجوزي وتسبيني وهيا ااااااااه ااااااااه مالك براحه شوي وانا بنيكها وطلعتو من كسها ودخلتو ف طيزها وبقولها لو سالك مين فاتحك من ورا قوليلو اخويا علي بينكني كل يوم عشان ارتاح وانا لقيت اختي قالت كلامك حلو انا لقيت الباب بيتفتح شوفتو ف المرايه امي وقفه وبتبص علينا وانا هيجت اووووووي وبقيت اخرج زوبري وروحت قايل نفسي افضل انيك ف طيز واحده وتقولي نيك اووووي ف طيزك مش زيك وهيا ااااااااه طيزي براحه انا مش متعوده ع النيك فيها وانا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت انيك وطلعتو من هنا وروحت مدخلو ف طيزها مره واحده وهيا صرخت ونامت ع بطنها وانا نمت عليها وزوبري ف طيزها ونازل فيها نيك ولقيت اختي بتقول ااااااااااه ولقيت اختي بتقول نزلت ع السرير وانا طلعت زوبري ولقيت كسها عليه عسل والفرشه متغرقه انا نزلت الحس كسها ونضفتو ونمت واختي بتطلع ع زوبري قولتلها تعالي ع وشي هيا قعدت ع وشي وانا بلحس ومسكت زوبري بهزو بايدي وانا رجعت اختي ع زوبري
وهيا بقت تنط ع زوبري وانا بضرب طيزها
وانا بنيك فيها واختي نزلت تاني وانا بقولها عسلك سخن ع زوبري قالت خليك لسه لسه ولقيتها بتصرخ تاني وبتنزل وانا مستحملتش لقيت زوبري بينزل لبني ف كسها ولبني نزل ع زوبري وعسلها وريحه الاوضه كلها نيك اختي مبسوطه اووووي وقامت مصت زوبري وبضاني وفخادي ولقيت الباب بيتقفل شوي واختي قامت ظبطت الفرشه وقالت انا دخله اخد دش واغسل الجريمه وبتضحك لبست كلوتها والبرموده وطلعت اتشطفت وانا قاعد ع نار اختي دخلت اوضتها بعد ربع ساعه طلعت براحه وبحاول اسمع صوت سمعت صوت اهات فتحت الباب براحه وببص ع التسريحه المرايه فيها امي نايمه ع وشها وايدي امي مسكه زوبر صناعي وبيدخل في طيزها وامي ااااااه بصوت واطي وانا هموت من المنظر وشوفت تلفون امي شغال ع السكس والسماعه ف ودنها وانا ببص عرفت ان امي بتتفرج ع سكس وانا المنظر هيموتني كنت عايز ادخل انيكها بس
فضلت اتفرج ولقيت امي بتتحرك انا قفلت الباب براحه وطلعت دخلت نمت وزوبري مولع
انا مش مصدق الي شوفتو الصبح صحيت امي بتعمل الفطار دخلت وقفت وراها وبوستها من خدها وبقولها صباح الخير قالت صباح النور انا امي وقفه ف المطبخ لبسه عبايه بيتي للركبه ولما بصتلي حسيت انها بدون ستيان وانا بقيت بتكلم معاها لحد ماخلصت طلعنا وفطرنا
وامي دخلت المطبخ وسمعنا صوت رزع جرينا لقيت امي وقعه ع الارض والصحون ف كل مكان اختي بتقولي ارفع انا مسكت امي من فخادها وضهرها ورفعتها ومشيت بيها وهيا ااااااااه براحه ياعلي مش قدره دخلت بيها ع سريرها ونزلتها وامي بتحرك رجليها وجعتها واختي قالتلها حصل ايه قالت اتزحلقت وقعت ع ضهري اختي بتحسس قالت اطلع بره ياعلي طلعت والباب مفتوح واختي قلعت امي وقالتلها نامي ع بطنك وسمعتها بتقول ضهرك متجرح اووي ياماما لازم مرهم لقيتها بتقول ليه مش لابسه ستيان ليه ياماما الجو مش حر اوي لدرجادي وقامت جبتلها ستيان ولبستها وغطتها وقالت علي دخلت وقالت انزل للدكتوره ناديلها كانت صيدليه تحت البيت نزلت وهيا طلعت وشافت امي وانا بره وجبتلها مرهم وحاجات تانيه وامي صعبت عليه وكنت زعلان اليوم ده بليل كنت متاكد ان امي مش هتقوم نمت ف حضن اختي بعد نيك مرتين وامي مش عرفه تتحرك صحيت بدري روحت عندها
كانت لبسه ترنج انا شوفت البنطلون من كتر حركت امي البنطلون لازق ف كسها نمت جنبها وبقولها الف سلامه عليك ياقمر قالت **** يسلمك ياحبيبي وبوستها من خدها وبقولها دلوقتي ابوسك برحتي وبضضحك وهيا قالت ملكش غير بوسه كل يوم الصبح وبنضحك قولتلها طب اهو بوستها من خدها اووووي وهيا ياواد خلاص
قولتلها ادهن ضهرك قالت لا اختك هتدهن
قولتلها ماتخفيش وبضحك قالت بس ياوسخ
وبتضحك قالت ارفع البنطلون شوي ودهن رجلي من تحت لعند الركبه قولتلها ماشي انا رفعت بنطلون رجليها الشمال لفوق الركبه ورجليها بيضه بحسس عليها وبقولها طب وضهرك لا ليه قالت بكون عريانه وبطل كلام
انا بقولها ياريت بصوت واطي قالت بتقول ايه قولتلها مفيش اخدت المرهم وف نص رجليها ايد بتطلع للركبه وايد لتحت انا بحسس ع رجل امي وهيا بيضه حتي ضوافر رجليها جميله معموله مونكير انا مسكت رجليها وبحسس عليه وامي مغمضه عنيها وانا مشيت صوابعي مابين صوابع رجليها واحساس جميل اوووي
امي نامت وبسمع منها اممم بصوت واطي
وانا هيجان اوووي امي بتقولي خلصت
قولتلها مستعجله ليه ورجعت احسس علي رجليها وحطيت ايدي ع فخادها بقولها دي بتوجعك قالت لا امي كانت ساحت مستنيه بس ابداء انا
وده اتاكدت منو لما قولتلها هريحك اووي لو عملت ضهرك وهيا قالت اختك هتعرف ومينفعش اختك تعرف اني قلعت اودامك
قولتلها انا ابنك طلعت نمت جنبها وببصلها بقولها الف سلامه عليك انا وبلاش انتي قالت بعد الشر ياحبيبي وبتحضني وانا بحضنها وبحسس ع ضهرها وبقولها لو كانت اختي مش هنا كان مين هيدهن ليك قالت مفيش غيرك ياحبيبي تعملي كل حاجه انا نمت جنبها وحطيت ايدي ع بطنها وبقولها مفيش حاجه ف الطريق ضحكت وقالت مابقاش ينفع بقي وانا بحسس ع بطنها وبقولها لسه قالت انا معديه 47 قولتلها احلي سن للست ده انتي بنت 20 سنه واجمل كمان وهيا بتقولي ياكداب قولتلها **** مابكدب
انتي فعلا جميله ولو اطلقتي هتلاقي الف عريس
قالت حد يتجوز واحده كبيره زيي قولتلو انتي تعرفي اختي بيجيلها عرسان كتير ليه قالت ليه قولتلها عشان انتي حلوه ف هيا جات شبهك انا ايام بكون قاعد معاها بقولها انا بتخيلك امي
امي قالت بجد ياعلي انا حلوه قولتلها اووووي قالت ابوك بيقولي اني كبرت قولتلها مش بيفهم تعرفي لو طلاق انا الي هتجوزك قالت انت ابني قولتلها هتجوزك ف السر وامي بصالي وانا بقرب منها وبقولها تتجوزيني ياماما قالت علي بلاش وانا روحت علي شفايفها ابوسها وامي بتقاوم وانا روحت بايدي ع كسها بحسس عليه وامي بتحاول تبعد وانا بدعك كسها وامي المقاومه خفت منها بس بعد دقيقه انا سمعت انفجار ف كسها الي نزل عسل كتير وامي اااااااااه اااااااااه انا لسه مولع دخلت ايدي تحت ولمست كسها بايدي وبدون كلام صباعين دخلو ف كسها امي اااااااااااااااااااااه ولقيت كسها بينزل تاني وانا خوفت ل اختي تدخل علينا وقفت وزوبري كان وقف طلعت بنطلون من الدولاب وكلوت وامي فهمت قصدي هيا ساعدتني ورفعت نفسها وانا قلعتها البنطلون والكلوت وشوفت كسها وهو غرقان انا بكف ايدي من استعجالي مسحتو ف كسها وهيا بتعمل ايه جيب ده قصدها ع الكلوت الي ف ايدي الي نزلت في ولقيتها بتمسح كسها وانا ببص وكسها احمر وخرم طيزها يجنن انا لبستها التاني والبنطلون
وهيا بتمسح العرق وبتقولي انت مجنون عملت ايه قولتلها غصب عني قالت اوعي حد يعرف حاجه وبذات اختك وبتبصلي قولتلها مش هقول حاجه
انا طلعت وزوبري نااااار اختي نايمه بقميص نوم انا قلعتها الكلوت وهيا صحت وزوبري ف كسها وبنيكها وانا بتخيلها امي فضلت انيك فيها وهيا بتقولي طب قول صباح الخير وانا زوبري ف كسها بقولها زوبري قال لكسك صباح النيك نزلت ف كسها وهيا اتشطفت ودخلت ل امي وانا وامي يومين ماكلمهاش غير بسيط امي بقت حلوه ومشت واختي بتجهز عزاله الي موجود ف اوضتها وقبل الفرح بيومين قريبنا بقي ياجو عندنا وانا بقيت انام ف الصاله ومعرفتش انيك اختي زي ماتفقت معاها غير بوسه او حضن ابويت رجع امي سالتو عن الشنطه قالها هناك انا راجع تاني
وانا انبسط اووووي انا وامي لوحدنا ف البيت
اختي يوم الفرح راحت الكوفير وامي شافتني زعلان ولقيت امي قالت للكل انزلو شويه كده يلا كلهم قريبنا وصحاب اختي ولقيت امي قالت عشر دقايق وتكون خلصت بقولها مش فاهم قالت هتخلص ولا ارجعهم انا قولت خلاص دخلت ع اختي وهيا قالت في ايه انا قولتلها الليله الدخله بتاعتي انا نيمت اختي وقلعتها البنطلون والكلوت ونزلت لحس ف كسها وهيا ااااااه ااااااه وانا بلحس واختي عملنا وضع 69 وانا بلحس ف كسها
وانا نمت عليها دخلت زوبري ف كسها وانا بنيكها قالت علي ماما عرفه انك بتنكني من زمان وهيا ساكته عشان سمعتني وانا بقولك انا تعبانه وانا بنيكها ومبردش وانا بنيكها امي دخلت وقالت اعمامك تحت شويه وهيطلعو اخلصو بسرعه هتفضحونا انا بقيت انيكها اووووي واختي بتقولي انا نفسي اتناك منك علطول ياعلي ولقيت كسها بينزل وانا بقولها وانا بحبك اووووووي قالت انا حسه اني هنزل تاني ولقيت كسها بينفجر تاني وانا نزلت وهيا بتنهج وقالت احساس حلو اوووي لما اتناك من اخويا وفرحي انهارده انا قومت وامي دخلت نضفت كس اختي بمنديل وانا طلعت وامي طلعت وقالت ادخل اوضتك دخلت واصحاب اختي سمعتهم بيقولو ل امي عشان تكلميها تخرجينا كلنا بره ماشي ياطنط امي دخلت عندي وانا قاعد وامي قالت ماتزعلش انا عارفه انك زعلان بس دي لازم تتجوز تشوف نصيبها كفايه جوزها الاول انا بقولها مش زعلان وهيا اخدتني بالحضن وبقولها انا اسف علي الي عملتو معاك قالت محصلش حاجه قولتلها اقولك حاجه قالت ايه قولتلها انا عرفت انك عرفه الي بيحصل مابينا
انبسط اوووي يوم النور مكان قاطع قالت عيب ياعلي قولتلها وانبارح كنت عايز اكمل بس خوفت ل ااختي تدخل علينا قالت خلاص ياعلي انا بقولها انا بحبك اوووووي وروحت حضنها وهيا بلاش ياعلي انا امك قولتلها انا شوفتك وانت بتلعبي ف نفسك كتير وروحت ابوسها من شفايفها
وامي بتقاوم بس امي ساحت معايا وانا وهيا وقفين وبنبوس بعض وامي ايديها ع رقبتي وانا باكل شفايفها ومسكت طيزها بفعص فيها وامي بتحسس ع زوبري ولقيتها نزلت ع ركبتها وانا طاير من الفرحه امي هتمص زوبري لسه امي بتعض في من فوق البنطلون ولقيت ابويا بينادي ام علي امي وقفت وبتعدل هدومها وقالت خليك طلعت امي وبعد شويه دخلت وانا هجمت عليها بوس وهيا بتقولي تعال سلم ع اعمامك انا بقولها كسمهم وبمص شفايفها وامي قالت بعدين ياعلي يلا انا طلعت سلمت عليهم وانا مووولع ناااااااار
0 تعليقات
نتشرف بالتعليق هنا