-->

القائمة الرئيسية

الصفحات

أخر الأخبار [LastPost]

        VISIT FROM GREECE


        Ο άντρας μου θα πήγαινε στην πατρίδα μόνος του το Φεβρουάριο και κανόνισε να έρθει μια ξαδέλφη του για 1 μήνα να έχω παρέα
        Ελένη και εκείνη 5 χρόνια μεγαλύτερη μου παντρεμένη και αυτή
        Κάθε μέρα πηγαίναμε και σε ένα μέρος κοντά γνωριστήκαμε καλύτερα
        Την 2 εβδομάδα κανονίσαμε να πάμε Kruger National Park νοικιάσαμε στο scocuza
        πρώτη μέρα είμασταν τυχερές είδαμε λιοντάρια καμηλοπάρδαλες και αγριοβούβαλα
        το βράδυ πήγαμε στο εστιατόριο για φαγητό και ήπιαμε και από 2 ποτηριά λευκό κρασί
        Στην επιστροφή για το δωμάτιο περάσαμε και από το store πήραμε μπλουζάκια με άγρια ζώα και 2 μπουκάλια λευκό κρασί κάτι για πρωινό και σαμπουάν
        Βάλαμε από 1 ποτήρι
        είδες πως σε κοιτούσε ο μαύρος στο σαφάρι
        και εσένα σε κοιτούσε της λέω αλλά δεν είναι για μας αυτοί
        Δεν σε γαμάει ο άντρας σου ?
        Μετά από τόσα χρόνια γάμου ξενέρωσα
        Τόσο όμορφη γυναίκα κάτι θά βρήκες
        μπα τίποτα και εσύ πανέμορφη είσαι όλοι σε κοιτάζουν
        βάλαμε και 4 ποτήρι κρασί μεθύσαμε παραπατούσαμε
        πάω για ντους το δωμάτιο ήταν 1 κοινό έβγαλα το μπλουζάκι και το παντελόνι και έμεινα με το string πού ήταν μουσκεμένο
        Πανέμορφο string φοράς σου πάει και βγάζει τα ρούχα της να κάνουμε μαζί ντους
        δαντελένιο string έχεις πανέμορφο είναι με πλησιάζει και το πιάνει το τραβάει λίγο παραπάνω και μπαίνει στο μουνάκι μου
        Ένα αχ μου ξέφυγε
        Να σου το βγάλω μου λέει και πριν προλάβω έχει βάλει το χέρι μέσα από το string είσαι πολύ υγρή μου λέει καύλωσες που σε κοιτούσε ο μαύρος
        Λίγο έχω 2 βδομάδες να γαμηθώ και έχω καύλες το χέρι της τώρα πίεζε το μουνάκι μου πάνω από το string με δύναμη και πριν το καταλάβω κώλυσε τα χείλη της στα δικά μου
        άρχισε να με φιλάει και ανταπέδωσα χωρίς να το καταλάβω
        το 1 δάκτυλο της είχε μπει μέσα μου με γαμούσε με αυτό και στο αυτί με ψιθύριζε πόσο καιρό έχει να γευτεί γλώσσα αυτό το πανέμορφο μουνάκι
        πολύ καιρό με τρελαίνεις το θέλω
        κάτι θα κάνουμε για αυτό με έσπρωξε στο διπλό κρεβάτι μου παραμέρισε το string και άρχισε να με γλύφει απαλά
        άρχισα να βογκάω και να της πιέζω το κεφάλι στο μουνάκι μου
        μου έβγαλε το string και έβγαλε και το δικό της ήρθε πίσω μου
        άρχισε να με φυλάει τον λαιμό και 2 δάκτυλα μπαινοβγαίναν στα μουνάκι μου
        θα σε γαμάω όλο το βράδυ καύλα μου
        έτρεμα από καύλα ήρθε από μπροστά άρχισε να με γλύφει την κλειτορίδα και να με γαμάει με 2 δάκτυλα μέσα έξω
        σκίσε σε καύλα μου κάνε μου δικιά σου
        ήρθε και με φιλούσε στο στόμα χωρίς να σταματήσει να μπαινοβγάζει τα δάκτυλα της
        σε θέλω και εγώ
        γυρίσαμε σε 69
        αρχίσαμε ένα άγριο γλύψιμο των κλειτορίδων και εγώ της μπαινοέβγαζα τον αντίχειρα και η Ελένη 2 δάκτυλα
        τελειώσαμε μαζί σκούζοντας θα σε ξεσκίζω όλο το βράδυ
        της ρούφηξα όλα τα υγρά και η Ελένη τα δικά μου
        πήγαμε για μπάνιο αγκαλιασμένες και φιλώντας η μια την άλλη
        είσαι κούκλα και βάζαμε αφρό η μια στην άλλη
        βγήκαμε από το ντους και άρχισα να την σκουπίζω και να την φιλάω στον λαιμό.
        Της άνοιξα τα πόδια της πέρασα απαλά την πετσέτα από το μουνάκι της και γονάτισα και άρχισα να την γλύφω όρθια και να την γαμάω με την γλώσσα μου
        ήταν έτοιμη να χύσει και με σταμάτησε
        πάμε στο κρεβάτι
        με έβαλε στα 4 και άρχισε να με γλύφει
        καύλωσα γρήγορα και το μουνάκι μου υγράνθηκε πάρα πολύ
        με ξάπλωσε πλάγια και έβαλε τα πόδια της ανάμεσα στα δικά μου
        τα μουνόχειλα μας κόλλησαν και αρχίσαμε ένα τρελό πλακομούνι
        σκίσε με καύλα μου χύσε με
        τα υγρά μας ενώθηκαν χύσαμε πάλι μαζί
        κοιμηθήκαμε αγκαλιασμένες και γυμνές
        το πρωί ξυπνήσαμε και τριγυρνούσαμε γυμνές κάθε τόσο φιλούσαμε η μια την άλλη
        θα σε σκίζω όσες μέρες μείνω εδώ
        συμφωνήσαμε να πηγαίνουμε ένα μικρό σαφάρι έως τις 2 και μετά να γυρίζουμε γιά σεξ
        ξεσκιζόμασταν συνέχεια και αφού δεν είχαμε δονητή χρησιμοποιήσαμε ένα μπουκάλι coca cola
        τα μουνάκια μας ήταν ξεχειλωμένα , ανοιχτά και υγρά συνέχεια
        ένα βράδυ κοιμηθήκαμε σε θέση 69 και είχα το μουνάκι της στην γλώσσα μου και το φιλούσα συνέχεια
        μετά μια εβδομάδα από ατέλειωτο σεξ επιστρέψαμε σπίτι
        το τι κάναμε τις 2 βδομάδες έως να φύγει σε άλλη ιστορία

            تعليقات

            مجلة بسيطة في الشكل لكنها متميزه وخفيفة في محتواها وأفكارها مفيدة. تخاطب الجميع