![]() |
قصتي مع سحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل 4 |
بصيت ليها بأستغراب وبرقت ليها بعيوني
سحر :: بص مش مبيحبنيش بالمعني الحرفي للكلمة ولكن بيتهيئلي ان الراجل الشرقي لما بيحب بيغير وبالذات لما يكون اللي بيحبها دي كمان مراتة
قصتي مع سحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل 4
انا :: اه طبعا اساس الحب غيرة .. بس هو مش بيغير ازاي ؟
سحر :: احمد عندة حالة نفسية كدة غريبة وبحثت عنها في النت لقيت ان في ناس زية كتير المشكلة ان سقف طلباتة في الموضوع ده بالذات بقي بيذيد يعني كل ما يتنفذلة رغبة المرة اللي بعدها سقف الرغبة دي بيذيد ويطلب شئ مختلف
انا :: انا مش فاهم وضحي اكتر
سحر :: مانا مش عارفة اشرحهالك ازاي دي
اه بص يا عادل تعرف انك مش اول مرة تمارس الجنس معايا ممارسة كاملة
انا مقاطعها في الكلام اه دي تاني مرة ؛؛ اول مرة ساعة من نزلتلك بالليل في شقتك بعد ما اتكلمنا فيس
سحر :: لا مش ده قصدي يا عادل
انا :: امال ايه كنتي بتحلمي بيا مثلا اني بمارس معاكي الجنس ؟
سحر :: لا مكنتش بحلم "" كنا بنتخيل !
انا :: نعم بتتخيلوا ؟؟ الا هو ازاي مش فاهم
سحر :: هفهمك بس متقاطعنيش علشان اعرف افهمك ماشي
انا :: ماشي قولي سامعك
سحر :: احمد مش بيستمتع بالجنس معايا غير لما يتخيل حد معانا عالسرير
انا :: احا ! انتي بتتكلمي بجد
سحر :: زي ما بقولك كدة هو في الاول مطلبش ده علي طول مني اتخيل حد
الموضوع بدء معاه انة عندة رغبة اني اتفرج معاه علي افلام جنسية وكان بيلح عليا اني اتفرج معاه علي افلام جنسية
انا :: اه وبعدين
سحر :: في الاول عملت معاه مشاكل كبيرة وكنت رافضة الفكرة دي نهائي لا تربيتي ولا اخلاقي تقبل اني اتفرج علي حد تاني غير جوزي
في الأول حس بغلطتة وانة مش هيطلب مني الطلب ده تاني
انا :: اه وبطل فعلا يطلب منك كدة
سحر :: بطل لفترة بس مكنش طبيعي معايا في معاملتة وبقيت بحس انة مالل مني ومن الجنس معايا ؛؛ ومع مرور الوقت رجع يطلب مني حاجة تانية بحجة اني مش هشوف زب غيرو فيها المرة دي
انا :: حاجة ايه مش فاهم ؟
سحر :: اني ادخل معاه مواقع قصص جنس. واقراءة معاه اي قصة جنسية وكانت حجتة انة عايزني اوصل لاعلي درجات الشهوة وانا علشان عارفة اني لو رفضت هيقلب عليا وهيعملني معاملة منيلة بنيلة
انا :: وبدءتي تدخلي معاه مواقع الجنس
سحر :: اه وافقت واهم اسباب موافقتي اني علي الاقل مش هشوف زب حد غيرو
استمرينا علي كدة فترة وكان بيعملني احسن معاملة لاني بدءت اوفق علي تنفيذ رغباتة
انا :: وطبعا بعد فترة طلب حاجة جديدة
سحر :: بالظبط كدة يا عادل
هو كان مركز انة يجبلي قصص عن الخيانة الزوجية او قصص جنس المحارم زي ما بيقول "" وبدء يطلب مني اني اتخيل اني البطلة اللي بتخون جوزها ،، ودخلنا علي المرحلة اللي بعدها انة وهو بيمارس معايا الجنس يقولي اتخيلي انك انتي البطلة واني انا مش جوزك وبعمل فيكي كذا وكذا ........ والخ
بدءت انا احس بأثارة رهيبة .. احساس مختلف عمري ما حسيتة قبل كدة وبدءت احب تخيلاتة
انا :: يعني هو عايزك تخونيه في خيالة علشان يحس بالمتعة معاكي
سحر :: اه وكان ده بيمتعة جدآ والغريب انة وصلي انا كمان الاحساس بالمتعة
وشوية شوية بدء يسألني نفسك تجربي زب غير زبي ؟ نفسك تجربي تتناكي من كذا حد ؟
في الاول كنت بتكسف اتكلم وكنت فاكرة ان الموضوع لا يتعدي حدود الخيال من اجل امتاعة جنسيآ "" ولكن مع الححة المستمر في سؤالة كنت برد عليه بأه نفسي
كنت كل ما اقول كلام هو حابب يسمعة كان يعاملني احلي معاملة علي السرير وبصراحة هو فنان في كدة انة يخليني في اللحظة دي اتمني غيرو فعلا معانا عالسرير
انا :: هو فيه حد كدة يستمتع ان يخلي مراتة تتخيل حد انة ينيكها ولا بيستمتع كمان ؟
المشكلة اني بعد ما بنخلص الجنس واقعد مع نفسي اقرف منة جدا واقرف من نفسي اني اديتة الفرصة اني يخليني عاهرة علي السرير واوقات كان بيبان عليا وهو يفضل يبررلي انة مجرد خيال وانة عمرة ما يقبل ان مراتة تبقي شرموطة وانة بيحبني وبيغير عليا جدا. بس ده كلة خيال الغرض منة المتعة علي السرير فقط ؛؛ وفعلا صدقت كلامة ليا وفضلنا فترة كدة كل ما نمارس الجنس يخليني اتخيل حد تاني معانا علي السرير بيمارس معايا الجنس
وبعد فترة ابتدي وهو في الشغل يكلمني رسايل حب وغرام انا استغربت لانة عمرة ما كان بيعمل كدة وشرحلي انة بقي بيحبني اكتر من الاول
انا :: علشان انتي جارتيه وحسستيه برغبتك اللي بيتمناها فيكي
سحر :: بالظبط كدة يا عادل حتي هو بدء يقولي نفسي اتعامل معاكي كاني بتعامل مع مومس
انا :: يا نهارد اسود وملحوس ؟
سحر :: وبدء يقولي ان في حد صاحبة عايز ينكني وانة موافق وكدة وانا عارفة انة مش حقيقي بس هو بيحب يسمع مني اني كمان معنديش مانع "" وبقي بيمارس معايا تقريبا كل يوم
انا :: كل ده انتي بتجاريه مش اكتر لانك عارفة ان الموضوع مش خارج عن نطاق التخيل مش كدة ؟
سحر :: اه بس اوقات كنت بحس انة فعلا معندوش مانع امارس مع غيرو وانة موافق وكان الاحساس ده مرعب ومخيف ولكني كنت برجع اكدب نفسي واقول انة ميقصدش غير مجرد خيال لأمتاعي وامتاعة ؛؛ ومع مرور الوقت لقيتة بقي عايزني اتخيل معاه اني بتناك من اكتر مش شخص ونفسة يشفوني بجد وانا بتناك من غيرو بصراحة حسيت من جوايا انة تعدي مرحلة الخيال واتخنقت معاه وكنت هسيب البيت وهو فضل يحلف ويتحالف انة مش كدة وانة ميقصدش غير خيال. ووعدني انة مش هيتخيلني تاني كدة علشان ميزعلنيش
انا :: وطبعا الوضع ده لم يستمر طويلا ورجع تاني يطلب
سحر :: اه رجع تاني بعد ما طلع عين امي معاملة زي الزفت وكمان مبقاش بيمارس الجنس معايا غير كل شهر مرة ولما يحن عليا ويمارس الجنس كان بيمارس من غير نفس ولا روح
الغريب بقي اني انا اللي ابتديت احس ان اسلوبة معايا وحشني وتخيلة كمان كنت مفتقداه ومصدقت انة رجع لتخيلاتة معايا
والمرة دي بقي رجع يتخيل معايا ناس فعلا موجدين في حياتنا
انا :: اللي منهم انا مش كدة
سحر :: اه يا عادل وانت بطل تخيلنا كل مرة وهو بيستمتع لما يلاقيني مستمتعة
انا :: كنتي بتتخيلني ازاي
سحر :: هههههههه كل حاجة
انا :: انا كدة فهمت
سحر فهمت ايه ؟
فهمت هو ليه جابني هنا معاكم علشان يغزي عقلك الباطن بيا ويخليكي تتخيلني اكتر ومش بعيد يكون بيرمي لبعدين اننا نمارس جماعي
سحر :: لا طبعا انت بتقول ايه ؟ معقول اللي بتقولوا ده
انا الأيام هي اللي هتحدد اذا كنت صح ولا غلط
سحر :: ده لو طلب مني كدة بجد هتبقي ليلة اهلة سودة
انا :: ههههههههه ادينا حققنا رغبة جوزك
سحر :: انت بتقول فيها ،، اللي انا فيه ده هو السبب فيه ،، تخيلاتة اللي خلتني اضعف ليك وخلتني محسش انك غريب عليا وانك مش اول مرة تلمس جسمي
انا :: بصراحة جوزك يستاهل اروح اشكرة علي الخدمة اللي قدمهالي
سحر :: طب انا هروح الغرفة بتاعتي قبل ما يرجع وياخد بالة من عدم وجودي
انا :: وانا هخرج اتمشي وانزل البحر شوية
سحر لبست هدومها ومشيت وانا لبست هدومي واتمشيت علي البحر ودماغي رايحة وجاية في كل كلمة قالتهالي
معقول في حد كدة في حد بيستمتع بدياثتة علي مراتة ؟؟ كنت حاسس اني مش في حقيقة وان ده مجرد خيال
رجلي اخدتني ومشيت لغاية ما وصلت ل احمد اللي لقيتة ملهي في البحر ولا العيال الصغيرة بصراحة بقيت ببص له بصة كلها احتقار لانة راجل دايوث مش مقدر ولا محافظ علي النعمة اللي معاه اللي بحسدة عليها
شافني ندهلي عااااااادل
انا روحت ونزلت المية وعومت لغاية ما وصلت عندة
احمد :: ايه ياعم انت مش بتحب المية ولا ايه فينك من بدري
انا :: بتمشي وبمتع عيني بالطبيعة اللي هنا وكمان النسوان ههههههههه
احمد :: ههههههههه بصراحة شوية ستات هنا تحل من علي حبل المشنقة
انا :: ياعم طب انا معزور ابص علي النسوان اللي هنا لكن انت هتبص ليه
احمد :: ليه ياعادل مليش نفس يعني ولا انت بس اللي ليك نفس تبص
انا :: ياعم يخليلك مراتك بمليون واحدة من دول المفروض انت بالذات متبصش لغيرها
احمد :: مش انت اللي مش عايز تتجوز طب انت ناقصك ايه علشان تتجوز
انا :: بعد اللي شوفتة هنا لازم اتجوز قريب ياعم
احمد :: ههههههههههه ايه الطياز اللي هنا جننتك وغيرت رائيك
انا :: هي اطياز بس دي طياز وبزاز واكساس يا احمد ستات تخلي الزب يجيب لبن لوحدو
احمد :: لو اعرف انك كنت هتغير رائيك وتفكر للجواز كنت جبتك هنا من زمان
وضحكنا وهزرنا وبقينا نبص علي طياز كل ست تعدي من جنبنا او من شمالنا ويمينا وبصراحة انا كنت قاصد اوصلة اني هايج واحاول اخليه يفك معايا بالكلام يمكن يتشجع ويتكلم معايا علي مراتة
وقولت له ياعم انت يبختك علي الاقل لو لو بصيت علي طيز واحدة وتعبت هتروح جري لمراتك في الاوضة لكن انا احا اعمل ايه في بتاعي
ضحك وقالي هتموت من ضرب العشرات يا عادل
انا :: عشرات ايه ياعم هو انا صغير ولا عيل
احمد :: انت عايز تفهمني انك مش بتخرج طاقتك دي ولا بتضرب عشرات
انا :: لا مبضربش عشرات خالص ياعم كنت زمان لكن دلوقت لا
احمد :: امال لم بتحس نفسك محتاج تجبهم ؟
انا :: انا علي طول محتاج اجبهم ههههه بس هعمل ايه مش بحب اعمل الحركة دي اصلها بحس انها بتاعة عيال
احمد :: طب الحق نفسك واتجوز ياعادل قبل ما تموت بلبنك
انا :: ههههههههههههه بس القي بنت الحلال اللي تفهمني
فضلنا نتكلم عن النسوان وبنضحك ونهزر وبعدين قلت له اني هخرج علي الشط اتفرج علي الستات وامتع عيوني بيهم من قريب احسن ؛؛ ضحك وقالي خدني معاك انا كمان محتاج اقعد واستريح شوية
خرجنا برا البحر وقعدنا علي طرابيزتنا وبيقنا نتغزل في كل طيز تعدي قدمنا وهو مرة يقولي شوف الطيز دي وانا مرة اقولة شايف ياض الجسم ده
وسألني هو انت يا عادل عمرك ما نمت مع واحدة
بصراحة قولت في بالي اكدب اعليه وقولتلة مرتين نمت فيهم مع ستات متجوزين من ورا اجوازهم. عرفتهم عن طريق الفيس
لقيتة مهتم اوي يعرف ازاي وفين وبقي عمال كل شوية عن التفاصيل و يسأل عن احساسي وانا بنيك ست مش مراتي وكمان وكمان متجوزة ابتديت اشرحلة عن احساسي وانا بنيكهم وبحس بخبرتهم في الجنس
انا احكي وهو بيسمعني ومركز في كل كلمة بقولها وفضلنا نتكلم بعدها في الجنس والست بتحب ايه وبتكره ايه وقولت في عقل بالي لازم ابتدي اشجع احمد واخليه يتمني انة يخليني انيك مراتة قدامة او اشارك معاه مراتة علي سرير واحد
وقولت له عارف يا احمد. ان الستات في مجتمعنا الشرقي اوقات بتكون نفسها تمارس الجنس مع كذا حد بس متقدرش تقول لانها عارفة انها لو قالت هتكون منبوذة من الجميع
قالي وانت عرفت منين
قولتلة ست من اللي نمت معاها قالتلي انها نفسها تتناك من اكتر من واحد وانها بتحب جوزها جدا بس الجنس ملوش علاقة بالحب وانها تتمني ان جوزها يبقي متحرر
قالي :: طب دي انت اول ما كلمتها كلمتها ازاي
قولت له اتعرفت عليها في جروب وكنت ديما بعلق علي بوستاتها وهي كمان ابتدت تعلق علي بوستاتي وبعد كدة بعتتلي طلب صداقة وبعد محادثات بينا استمرت شهور بدأنا كل واحد فينا يحكي للتاني ونشأت بينا علاقة حب فكري ثم علاقة
احمد :: حب ازاي وهي بتحب جوزها
انا :: حب فكري يعني حبت دماغي ونظرتي للست وكمان كنا بنمارس الجنس الكتابي وعجبها طريقة تخيلي للجنس لغاية ما قابلتها كام مرة وبعدين اتقابلنا في شقتي
احمد :: كل ده ومتعرفنيش
انا :: يعني جت فرصة علشان اقولك ومقولتش
لقيتة قالي تصدق خلتني عايز اتعرف عليها
ضحكت وقولتلة انت محتاج ياعم انت معاك مراتك سحر
ضحك وقالي ومالة ياعم البحر بيحب الزيادة
قاالي طب وجسمها حلو بقي يا عادل
انا :: بص يا احمد اقولك بس متاخدش كلامي بزعل ولا تفهمني غلط
احمد :: يقول ياعم انت هتمثل
انا :: جسمها زي جسم سحر مراتك تقريبا زية بالظبط
احمد :: ممممممم طب وشكلها
انا :: يعني تقدر تقول موزة
ضحك وقالي كويس مقولتش شبه سحر هههه
ضحكت وقولت لا مراتك احلي ياعم ومش بحسد انا بقر عليك بس هههههه
ضحك وقالي انا رايح اخد دش واريح شوية
ضحكت وقولت له انا عارف انت رايح تعمل ايه يا بختك يا عم
ضحك وقالي افضل اقر انت عليا بس. ،، وانت طلعت مية من تحت تبن
ومشي وانا فضلت قاعد ابص علي طياز الستات اللي لابسين من غير هدوم دول
الي اللقاء في الجزء الخامس. واحداث شيقة
1 تعليقات
قصه بها كثير من الا أخلاقيا وكسر حواجز الحياء
ردحذفنتشرف بالتعليق هنا