![]() |
قصتي مع سحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل 10 |
الجزء العاشر
شوية ولقيت وفاء بعتالي علي الواتس
قصتي مع سحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل 10
وفاء :: حبيبي عدول صاحي ولا نايم
انا :: صاحي ياقلب عدول
وفاء :: ايه انت منمتش ولا نتمت وصحيت
انا :: لا نمت ساعة كدة وصحيت ومش لاقي حاجة اعملها غير اني بتفرج علي التليفزيون
وفاء :: الحال من بعضة بس انا جسمي وجعني وحاسة اني مكسرة خالص ومكسلة اقوم من عالسرير .
انا :: بعد الشر عليكي وعلي جسمك اجي اعملك مساچ يريحك
وفاء :: هههههههه يريحني ولا يريحك انت
انا :: يريحنا احنا ال اتنين هههه
وفاء :: ههههه هو من جه هيريحني فهو هيريحني بس هيكسر جسمي اكتر ماهو متكسر ههههه
انا :: مين قالك كدة دانا هيريحك وهدلع جسمك وهكون حنين عليه
وفاء :: اه مانا عارفة وانت الصراحة استاذ في كدة بس بردو انا دلوقت مش حمل دلعك وحنيتك هههههه
انا :: خلاص يا ستي براحتك .. انتي اللي خسرانة
وفاء :: حبيبي انت وروحي وعمري ما اخسرك ابدا
انا :: تسلميلي يا قلبي انتي ومنحرمش منك ابدا
وفاء :: تعرف انك وحشتني اوووي برغم اننا كنا مع بعض من كام ساعة بس
انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي اووووي ومش بشبع منك ابدا حتي وانتي معايا وعنيا في عنيكي
وفاء :: يالهوووي علي الكلام الحلوة اللي يدوخ
انا :: الحلو يستحق الحلو وانتي مش حلوة وبس انتي قمري اللي منور ليا حياتي يافوفتي
وفاء :: وانت يا عدول عمري وقلبي وحياتي اللي بدءت اعيشها من لحظة ما عرفتك
انا بجد ياعادل مش عارفة اوصفلك انت عملت ايه في حياتي وخليت دنيتي بقي ليها طعم تاني بعد ما كانت الحياه بقت مملة وملهاش اي معني
انا :: يخليكي ليا ومنحرمش منك ولا من قلبك الحنين عليا
وفاء :: ويخليك ليا وتفضل علي طول منور حياتي يا عدول .. عارف يا دولة انا عايزة اقولك علي حاجة بس مكسوفة
انا :: يا نهارك مش فايت ايه مكسوفة دي لا كدة بجد هزعل اوي منك
وفاء :: اصل اللي عايزة اقولوا مش متعودة اقولوا كدة عادي اصلة كلام عيب هههههه
انا :: لا طالما كلام عيب يبقي ميصحش ... تفضلي ساكتة قولي بسررررعة ههههههههههه
وفاء :: انا بصراحة بغير اوي عليك لما بتكون في البحر وانت لابس المايوه بيكون ..... ؛؛؟ ظاهر اوي وتخين وباين للناس وشكلة بصراحة بيجنن مع المية وانا مش عايزة حد تاني يشوفة وده بيجنني من جوايا
انا :: ايوة بقي النقط اللي حطاها دي معناها ايه مش فاهم
وفاء :: ههههههه لا انت فاهم وبتستعبط
انا :: هههههه مليش فيه كبرت في دماغي ولازم تقولي
وفاء :: بتاعك يا مايص
انا :: اللي هو اسمة ايه بقي
وفاء :: لا مش هقول اسمو انا هههههه
انا :: وربنا هزعل ومش هكلمك .. هو فيه بينا كسوف طب مانا بقول كسك وطيزك ومش بتكسف منك
وفاء :: انت راجل قليل الادب لكن انا مؤدبة هههههههه
انا :: هتقولي ولا اجيلك الأوضة بتاعتك واخليكي تقولي غصب عنك
وفاء :: ايمن صاحي مش هتعرف تخليني اقول
انا :: مين قالك كدة دانا مجنون وابن مجانين تحبي تشوفي ؟؟
وفاء :: لا لا خلاص هقول يا مجنون .. زبك
خلاص ارتحت كدة
انا :: اه ارتحت وبعد كدة مفيش كسوف مني وال تحسي انك عايزة تقوليه قوليه علي طول ماشي
وفاء :: ماشي .. حكم القوي بقي هعمل ايه
انا :: مالة زبي بقي هههههه
وفاء :: تاني .. ههههههه
مأنا قولتلك برغم انة بيكون شكلة حلو اوووي وبيبقي نفسي اقوم اهجم عليك وامسكة امصة وارضعة واحطة كلة جوايا بس بيبقي جوايا بردو غيرة ومش عايزة حد ياخد بالة منة غيري
انا :: يخرب بيت عقلك تصدقي انا من كلامك ده زبي وقف وبقي زي الحديدة
وفاء :: هههههه يا كداب
انا :: انا كداب طب استني هخليكي تصدقي
وصورت زبي وبعت صورتة ليها
وفاء :: يخرب بيت جنانك .. بس شكلة مغري اوي وهو واقف كدة فيه شموخ
انا :: اه واقف علشان عايز يدخل جواكي يرضيكي كدة
وفاء :: حبيبي طبطب عليه وقولوا معلش حبيبتك تعبانة وانا بكرا هصالحوا هههههه
انا :: لا انا مليش دعوة ومش هتدخل بينكم
انتوا احرار مع بعض وشوفي هتقدري تصالحيه ازاي
وفاء :: بقي كدة ماشي .. انا بقي هعرف اصلحة وهبوسوا وهمصة واحطة جوايا ومش هشيلة غير لما يكون رضي عني
انا :: هتحطيه فين بالظبط ؟؟
وفاء :: انت اخ منك. لئيم ومش سهل
انا :: ههههههههه
وفاء :: هحطة في كسي وافضل قافلة عليه كسي وهو بينكني
تعرف يا عادل انا نفسي في ايه
انا :: نفسك في ايه ياقلب عادل
وفاء :: نفسي اقطع زبك ده واخليه جوا كسي ومشلهوش ابدا ويبقي معايا وجوايا مطرح ما اروح .. وانا صاحية وانا نايمة وانا في الشغل. .. زبك يبقي جوا كسي ديما
انا :: وانا اعيش من غير زبر يا مفترية ههههههه
وفاء :: اه علشان اضمن ان زبك يبقي ليا لوحدي وميروحش لوحدة غيري
انا :: طيب ياعمري هبقي اعملك منة نسخة تبقي معاكي وتحطيه في كسك زي مانتي عايزة
وفاء :: لا يا حبيبي مش عايزة نسخ انا .. انا عايزة الأصل
انا :: ههههههه ماشي .. هسيبك انا عشر دقايق بس هروح اعمل كوباية شاي وراجعلك علشان نشوف موضوع زبي ده
وفاء :: ماشي يا قلبي مستنياك ومتتأخرش عليا علشان انت بتوحشني موت
قومت عملت كوباية شاي وقلعت البوكسر وجبت الجيل ودهنت بيه زبي علشان خلاص الوقت قرب علي نيك الشرموطة سحر مرات احمد صاحبي
وفضلت كدة من غير البوكسر علشان الجيل ميتمسحش في البوكسر. كملت كلامي مع وفاء لغاية قبل الميعاد بنص ساعة اتحججت ان الموابيل خلاص هيفصل شحن
بصراحة كلامي مع وفاء اداني شحنة جنسية رهيبة ومش محتاج اخد الفياجرا بس قولت زيادة الخير خرين ولازم النهاردة افشخ الشرموطة قدام جوزها واخلي احمد يعرف انة مش راجل قصاد زبي
قومت اخدت البرشامة وعملت كوباية شاي تانية علشان ترفع وتعلي معايا
ولقيت تليفوني بيرن بصيت لقيتها سحر اللي بتتصل
انا :: الو يا سحورتي
سحر :: ايه مش جاي ولا ايه
انا :: جاي طبعا هاخد حمام بس و هلبس هدومي وجاي
سحر :: لا تعالي وابقي خد حمامك هنا عندي انا عايزة انا اللي ادعكلك جسمك
خلص تعالي بسرعة علشان مستنياك
انا :: ماشي خلاص جاي
لبست هدومي وقفلت الموبايل علشان لو وفاء اتصلت تلاقي تليفوني مقفول ومتعرفش توصلي
وخرجت روح عند سحر واحمد رنيت الجرس فتحلي احمد
احمد :: ازيك يا عادل ..
انا :: ازيك يا احمد
احمد :: تمام يا صاحبي .. اتفضل
دخلت لقيت سحر لابسة قميص نوم فوشيا سكسي ابن متناكة شفاف وتحت منة اندر فتلة نفس اللون بس افتح شوية من قدام شبكة علي شكل قلب ومن ورا عبارة عن خيط رفيع داخل بين طيزها
سلمت عليا وانا سملت عليها ومسكتها من وسطها واخدتها في حضني وشفايفها بين شفايف وفضلت امص شفايفها قدام العرص جوزها اللي قعد علي الكرسي بيتفرج علي مراتة وهي في حضني
قولتلها :: يخرب بيت جسمك الملبن ده وبصيت علي احمد وقولت له. ايه ياعم الصاروخ ده انت بتقدر عليها لوحدك ازاي
ضحك وقالي خلاص بقي مش هبقي لوحدي
سحر ضكت وقالت لما اشوف عادل. بقي النهاردة هيعمل ايه
ضحكنا وقعدت علي الكرسي اللي جنب احمد
سحر :: دخلت المطبخ وجابت صنية فيها عصير وطبق فيه فواكه مشكلة
وقعدت علي الكرسي اللي جنبي
وكل شوية تديني تفاحة مقشرة ومقطعاها وتأكلني في بوقي وايدها علي زبي ومش معبرة العرص جوزها وانا كل شوية اميل عليها واخطف بوسة من شفايفها
انا :: انا هدخل اخد دش بسرعة بقي وجايلكم
سحر وانا هاجي ادعكلك جسمك يا روحي
دخلت وقلعت هدومي وهي جابت الشامبو ودعكت بيه جسمي لغاية ما عملت رغاوي كتيرررر ونزلت علي زبي وتتغزل فيه واحمد جوزها سامع كلامها من برة
وهي عمالة تدعك في زبي بأديها وجسمي كلة وطلعت فضلت توبس وتمص لساني
شوية وخلصت الدش بتاعي خرجت جابتلي فوطة مسحت جسمي وبعدين لفيت الفوطة علي جسمي وخرجت
قعدت في مكاني وهي قعدت جنبي وحاطة ايدها تحت الفوطة بتلعب في زبي
شوية وقولت ل احمد فين ياعم الحشيش اللي قولت عليه
احمد :: ثواني وهيبقي عندك دخل المطبخ وشوية خرج بصنية عليها صباع حشيش وورق بفرة وعلبتين سجاير الم ام ازرق وقعد قصادي وبقي بيلف السجاير عمل تقريبا 4 چوبات وقولت له كفاية متلفش تاني انت عايز تموتنا
سحر مسكت اول چوان وراحت موالعاه واخدت نفسين وناولتني اكمل
اخدت منها الچوان واخدت اول نفس وميلت علي شفايفها بوستها وطلعت النفس من بوقي علي بوقها فضلت اشرب وهي تاخد مني لغاية ما خلصنا اول چيوان من غير ما حتي نعزم علي احمد
الدماغ عندي رفعت والمزاج بقي عنب ورايق علي الأخر وحسيت اني سلطان زماني
سحر :: طلبت من احمد يدخل المطبخ يجيب العشاء من جوا
احمد قام جاب طرابيزة بتتفرد من جنب التلاجة وفردها وحط عليها مفرش ودخل المطبخ وجاب صنية كبيرة عليه فرختين مشوية مقطعين وطبق مليان كفتة والعيش والسلطات سلطة طحينة وسلطة خضار
وقعدنا علشان ناكل
اكلنا واول مرة اكل كمية الأكل دي بسبب الحشيش طبعآ لأنة بيجوع ودخلت عملت شاي و ولعنا الجيوان التاني وبمسينا علي احمد بيه وانا وسحر ولعنا الجيوان التالت وشربناه مع بعض
حسيت اني سخنت وهجت علي الاخر وخلاص لازم انيك اللبوة سحر قومت اخدتها في حضني وهاتك يا بوس ومص شفايفها بشفيفي. ايدي بتدعك في بزازاها واحمد جوزها مطلع زبة وبيدعك فيه وهو بيتفرج علي مراتة وانا هاريها بوس ودعك في بزازها ... راحت ذقتني وبعدت عني وقالت لا مش علي طول وراحت مشغلة اغاني علي صب كان موجود في الغرفة وبدءت الرقص وجسمها عامل زي الملبن كل حتة في جسمها بتتحرك لوحدها ودي كانت اول مرة اشوف فيها سحر وهي بترقص وكانت كسم صفيناز جنبها وكل شوية تيجي تدعك طيزها علي زبي وتروح تدعك طيزها في زب جوزها وتقعد عليه
حوالي نص ساعة متواصلة من الرقص والدلع وانا زبي بقي عبارة عن جمرة نار. وهجت عليها بطريقة رهيبة
مفعول الفياجر مع الحشيش ومع لبس سحر السكسي ورقصها الفاجر وفكرة انك بتعمل كل ده معاها قدام جوزها كل ده كفيل يخلي الحجر يطلعلة زب ويقوم ينكها معانا
سحر جت بين رجلي وقعدت علي الأرض علي ركبها وشالت الفوطة اللي مداري بيها زبي ومسكت زبي بأيدها وعنيها علي جوزها اللي عينة مش متشالة من علي مراتة اللي اول مرة يتحقق فيها املة ويشوف مراتة وهي مع راجل تاني غيرو
طلعت لسانها ومشتة علي زبي وابتسامة اترسمت علي شفايفها طلعت منها وهي بتبص علي العرص جوزها وهو عمال يدعك في زبة
سحر :: يالهوووي علي زبك يا دولة يالهوي علي جمالة وشكلة وفتحت بقوها بمحن وشرمطة وبدءت تمص زبي برااااحة وانا مايل بضهري وراسي علي الكرسي وسايب نفسي وزبي لسحر
نزلت بلسانها علي بضاني تلحسها بحركات لولبية من تحت بيضاني لفوقها وترجع تطلع تاني علي زبي وتلحس العرق بتاعة لغاية ما توصل للراس شوية ومسكتها من شعرها وبقيت بضغط علي راسها لغاية ما زبي كلة يدخل في بوقها
لقيت احمد قام جاب الموابيل وهيصور مراتة وهي بتمص زبي
انا :: احمد عارف لو جبت وشي مش هرحمك
احمد :: لا متخفش مش هجيب وشك وابتدي يصور مراتة وهي بتتفنن في مص زبي
سحر :: زبك حلو اووووي وتخين وجميل
انا :: زبي انا ولت زب احمد
سحر :: لا زبك انت احلي واتخن يا روحي
واحمد عمال يصور مراتة وهي بتتغزل وتمص في زبي ويصور كسها وخرم طيزها وهي مفلقسة بتمص زبري
قومت ومسكتها من ايدها واخدتها علي السرير ودخلت بين رجليها بدماغي وقربت من كسها اللي كان مفتوح ولونة الوردي مستني لمسات لساني وحركاتة
وفتحت كسها بصوايعي ولساني بيتحرك بين شفايف كسها لحس ومداعبة بطرف لساني
سحر :: ااااااه يا دولة ااااااه انت فنان في لحس كسي اااااااه
احمد بيصور تعبير وش مراتة وكلامها ليا وهي فاتحة رجليها وانا بلحس كسها وقالت ل احمد
هات زبك يا عرص علشان عايزة امصة
احمد :: خدي يا متناكة زبي في بوقك اهو هو كان واقف علي ركبة وراها وهي نايمة وزبة من فوق راسها ساقط علي بوقها مسكتة بأيدها وفضلت تؤضع فيه وانا من تحت بلحس كسها وبصوت كلة منيكة وخولانة من احمد ومحن من سحر
احمد :: مبسوطة يا عمري
سحر :: اوووووي يا احمد اوووي
احمد :: عادل بيعمل فيكي ايه
سحر :: بيلحس كسي
احمد :: بيلحس كس اوي
سحر :: اه اوووي وحلووو اوووي
احمد :: وانا بعمل ايه
سحر :: بتعرص عليا يا روحي
احمد :: يعني معرص عليكي انا
سحر :: اه يا روحي انت معرص عليا وانا بتناك من صاحبك
كلامهم خلي زبي بقي خلاص علي اخرو بجد روحت فاتح رجليها علي الأخر ودخلت بوسطي بين وراكها
سحر مسكت زبي وحطتة علي كسها واحمد بيصورها وهي ماسكة زبي وبتمشيه علي كسها .. حطتة علي اول كسها وابتديت انا بالضغط بوسطي وجسمي علي زبي لغاية ما بقي زبي كلة جوة كسها
وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة في كسها وهي بتمص في زب جوزها واحمد بيصور مراتة الشرموطة وهي بتتناك مني وبصوت كلة منيكة
احمد :: سحر يا روحي
سحر :: نعم ياقلب سحر
احمد :: عادل بيعمل ايه
سحر :: بينكني
احمد :: بينكي اووي
سحر :: اه يالبي اوووووي اووووي
احمد :: زبة فين دلوقت
سحر :: جوا كسي
احمد :: طب وانا مين
سحر :: انت عرصي وجوزي حبيبي
احمد :: مبسوطة وانتي بتتناكي قدامي
سحر :: اووووووي اووووي
وانا شغال بينك في مرات العرص احمد وهو مبسوط ان مراتة تحت زبي وتتأوه من المتعة
نمت علي ضهري وقولتلها تعالي بقي اقعدي علي زبي يا لبوة
سحر قامت ووشها ناحيتي وجت وقعدت علي زبي اللي رشق جوا كسها بسهولة
واحمد نزل تحت طيزها بالتليفون وفضل يصور زبي وهو جوا كس مراتة اللي عمالة تطلع وتنزل علي زبي وانا حاضنها بأيدي
احمد حط التليفون بعيد شوية وخلاه يصورنا وهو ثابت في مكانة وجه من ورا مراتة سحر ونزل علي ركبة وابتدي يحط زبة في طيز مراتة
وبقينا احنا الأتنين بنيك الشرموطة سحر انا زبي جوا كسها وهو زبة جوا طيزها من الخلف
سحر :: ااااااااااه ااااااااه يخرب بيت كدة حلوووو. اوووي الوضع ده
احمد :: يعني عاجبك الوضع ده يا شرموطة
سحر :: اوووووي اوووي
احمد :: يعني كان عندي حق اني عايزك تتناكي من اتنين
سحر :: اه ياعمري ااااااااااه
فضلنا اكتر من عشر دقايق بنيك مرات العرص انا و هو. لغاية ما احمد جاب لبنة جوا طيز سحر. وانا كملت في كسها نيك
قولت لسحر بعد ما خلاص هريت كسها نيك
روحي يا لبوة اغسلي طيزك من لبن جوزك وتعالي
راحت سحر تغسل طيزها كويس واحمد عمال بيصور زبي وانا نايم علي ضهري
سحر جت بعد ما غسلت طيزها
خلتها تفلئس زي الكلبة ومسكتها من وسكها وحشرت زبي جوا طيزها واحمد جوزها ماسك الموبايل بيصورها. هي بتتناك مني في طيزها
سحر :: صور يا خول صور يا متناك صور مراتك الشرموطة وهي بتتناك من صاحبك
احمد :: عادل بيعمل فيكي ايه
سحر :: بينكني في طيزي
احمد :: بينكك ازاي يا لبوة
سحر :: بزبة يا احمد بزبة
احمد :: عاجبك زبة وهو في طيزك
سحر :: اووي اوووي زبة جميل وناعم اوووي علي طيزي
انا بدءت ارزع زبي بكل قوة جوا طيزها اللي بقت واسعة اووووووي
سحر :: ااااااه برررراحة يا عادل بيوجع
انا :: خليه يوجعك يا شرموطة
فضلت ادخل زبي واخرجة بسرعة اكتر وماسكها من لحم طيزها بكل قوة وهي عمالة تصرخ من الالم لغاية ما خلاص حسيت اني هجبهم
سحر :: ما تجبهمش في طيززي انا عايزة اشرب لبنك
طلعت زبي من طيزها واحمد مستني اللحظة دي اللي يشوف مراتة وهي بتبلع لبني
حطيت زبي جوا بوقها وهي بأيدها بتدعك زبي واحمد مركز بالكاميرا علي وش وبق مراتة لغاية ما انفجر زبي باللبن جوا بوقها
وفضلت تمص في زبي لغاية اخر نقطة وبعدين فتحت بوقها ل احمد علشان يصور اللبن جوا بوقها وبعدين بلعتة
اترميت علي السرير وسحر نامت في حضني واحمد نام تحت رجل مراتة
وبعد ساعة من راحة جسمنا. قومنا لفينا حشيش تاني وكملنا السهرة الجنسية مرة تانية اللي وفضلنا لغاية الفجر وكانت اجمل واحلي سهرة سهرتها في حياتي
الي اللقاء في الجزء الحادي عشر
محجبة مطلقة وعطل السيارةانتقام الزوجة ورد خيانة الزوج مع شاب غريب
0 تعليقات
نتشرف بالتعليق هنا