-->

القائمة الرئيسية

الصفحات

أخر الأخبار [LastPost]

قصة أمل و أخيها


        اسمي امل ابلغ من العمر 18 عاماً ومارست الجنس من صغري في بيتنا كنا نمشي عراه انا واخي الصغير واهلي
        فكنت با13 من عمري ابدو كأمرأه كبيره وفي عيد ميلادي ال14 احضروا لي اهلي شاب في 17 من عمره كهديه عيد
        ميلادي لانهم لا يريدوني ان امارس الجنس خارج البيت مع من هب ودب, فقضيت ليله عيد ميلادي ال14 مع الشاب
        الذي احضروه لي اهلي في البدايه كان لطيف معي حتى تمزق غشاء البيكاره عندها زال الخوف عنه وبدأ
        بمضاجعتي بعنف حتى الصباح وانا اصرخ صرخات الانبساط.
        اخي الصغير اسمه باسم يصغرني ب4 سنين كان جميل, ذكي وطويل القامه وبين رجليه زب طويل وجميل عندما
        بدأت اتعلم في الكليه استأجروا لي اهلي بيت بقرب الكليه التي في بيروت وهناك تعرفت على فتيات
        وفتيان وجربت جميع انواع الجنس مع الفتيات ومع الفتيان وكانت متعه.
        وفي الفرصه الصيفيه اتى اخي باسم الي وطلب مني ان يبقى عندي 4 ايام فاستقبلته استقبالاً حميماً وقد
        قررت ان احضر له احد صديقاتي ليضاجعها ولكن الذي حصل احسن من ذلك بكثير في الليله الاولى خرجنا لنسهر
        وبعد ذلك بساعتين رجعنا الى الشقه ونمنا حتى الصباح وفي الصباح ذهبت الى السوق ورجعت الى البيت في
        الساعه 11 وفتحت الباب ولما دخلت وجدت باسم نائم على ظهره بدون ملابس ورأيت زبه منتصب ولم ارى في
        حياتي زب مثله ومرة افكار كثيره في رأسي ولكن لم اتمالك نفسي فاقتربت بهدوء وجلست على السرير وبعثت
        يدي لتداعب جسمه شعرت بجسمه يرتجف وبدأت الحس له زبه بحنيه وادخلت رأس زبه داخل فمي وبدأت امص له
        بحنيه يد تمسك زب اخي والثانه تداعب بيضه ومن خلال نومه انها في فمي وفي هذه الفتره كان كسي مبلول
        من كثرت الانمحان وبدأ باسم ينهض من نومه وركبت فوقه اهمس له اني احبك اخي الصغير وفاجأني بكلامه
        لماذا اخذ لك كل هذا الوقت لتفعل لي ذلك حينها ادخلت زبه داخلي وبدأت ادخل واخرج زبه من كسي ووضع
        يداه على صدري الكبير حتى انهينا مع بعض بعدها باسم حملني بحنيه من عليه وذهب الى الحمام وانا
        استغليت الفرصه ونمت على ضهري فرجع باسم ومن دون ان يضيع الوقت بدأ ينزل لسانه من بزازي الى كسي
        بلسانه الحامي لحس لي كسي بطريقه دائريه وبيديه فتح لي كسي وبدأ يدخل لسانه داخل كسي فغير اتجاهه
        حيث ان كسي مقابل فمه وزبه مقابل فمي وبدأت امص له زبه وهو يلحس كسي حتى انهينا,.
        وهكذا كانت احلى عطله في حياتي وحياته ...
        باسم 23 سنة من بنى سويف سالب سليف وأختى أمل 35 سنة متزوجة ولم تنجب وجوزها شغال فى شرم الشيخ عارف انها شرموطة كبيرة اوى بتشرب سجاير وشيشيه ولبوة جامدة جسمها نار وزنها 88 كيلو طولها 160 سنتى بزازها مدافع رمضان وطيزها كبيرة اوى وشوفتها قبل كده بتتقفش من واحد علي سلم البيت بس ساعتها سكت ومشيت و كنت كتير بنزل القاهرة أتناك واتفشخ من سيدي ماستر أدهم من الدقي 35 سنة مطلق وقاعد لوحده وكان بيفشخنى نيك وفى يوم كنت رايح القاهرة وعرفت أمل قالتلي انا عايزة أجى معاك اتفسح فى القاهرة المهم انا كنت 



        مش عارف اعمل ايه اتصلت بسيدي قولتله انى مش هينفع اجى لانها عايزة تتفسح وجاية معايا قالي وماله هاتها وانا افسحها قولتله يعنى ايه قالي ملكش دعوة انت تقولها ان صاحبي عيان هنروح نزوره وبعدين نتفسخ وبعدين هاتها وانا هتصرف
         قولتلها ووافقت وروحنا لسيدي ادهم وعرفتها عليه علي انه صديقي بس هو اكبر مني شوية وقولتله مالك ألف سلامة عليك وهيا كانت بتضحك وعادى بتتكلم معاه المهم شوية وقال سيدي ادهم انا عايز اعملكم حاجة تشربوها بس مش قادر اقوم معلش قولتله لا و**



        ** ابدا هو احنا غرب انا هخلي امل تقوم تعملنا نسكافية وقامت امل ودخلت المطبخ وهو بعدها دخل وراها المطبخ وانا قومت اتفرج لقيته زانق فيها من ظهرها وزبه بين فلقت طيزها بيقولها السكر اهو فوق هنا قالتله ايه ده حاسب قالها عادى يا لبوة انا لسه عملت حاجة قالتله ايه قلة الادب دى أخويا بره عيب كده علي فكرة قالها انتى وأخوكى علي زبي يا شرموطة قالتله بقولك اطلع بره بدل ما انادى عليه قالها كس امك وكس امه انا مش هسيبك النهاردة وراح زنقها فى الحيطه ونزل فيها بوس ولحس ويحسس علي بزازها وهيا قالتله اه وبدأت تتأوه قالتله بس باسم مردش عليها ونزل ايده علي طيزها قعد يضربها عليها من فوق الهدوم بعدين راح مقلعها الحجاب والبلوزة وشاف صدرها و هيا


         عماله تتأوه وانا واقف عمال اتفرج هيا شافتنى اتصدمت قالها مش قولتلك وراح قالي انزل يا كلب علي ايدك ورجلك واقلع هدومك الاول وهو قلع هومه كلها اول ماشافت زبه كانت هتنزل عليه تمصه قالها لالالا مش بالساهل كده يالبوة وراح مقلعها السنتيان وقعد يضربها علي بزازها شوية ويقولها بزازك نار يا شرموطة وقعد يبوسها ورا ودنها وبعدين راح مقلعها البنطلون الجينز الضيق جدا ومسك الاندر الفتله الاسود كانت


        كسها مبلول جدا ومسك الاندر من فوق وقعد يحشره فى طيزها ويطلعه وهيا لابساه بعدين قالها انزلي مصي يا لبوة وفضلت تمص فى زبه قالي وانت تحتى وتحتها وفضلت تمص زى افلام السكس الاجنبى من جوا لبره وهو يحشر زبه فى بوقها وكانت هترجع اكتر من مره بعدين راح شايلها مدخلها اوضة النوم وانا مشيت وراهم وهيا تقولي انت بتتفرج عليا وانت بتناك يا عرص ولما دخلتا اوضة النوم راح مقلعها الاندر ونزل لحس فى كسها وبعدين راح مدخل زبه فى كسها مره واحدة بقيت تصوت اوي وهو شغال ويشتمها وهيا تقولي شايف اختك بتتناك يا عرص وجابهم علي كسها من بره وقالي تعالي ألحس ياعرص مش عايز نقطه علي كسها نزلت لحست كل اللبن من علي كسها وبعدين اخدت وضع الكلب وهو ناكها جامد فى طيزها فشخا وعمال يضربها عليها لحد ما بقيت زى الدم وأول ما جيه يجبهم تانى راح قالها لفي وجابهم علي وشها غرقها بعدين سكتو قالها يلا قومى خدى دوش ومسك الاندر الاسود الفتله بتعها وقالي ألبس ده وهتمشي بيه فى الشارع وانتى هتمشي من غير اندر يا لبوة قالتله حاضر وانا قولت حاضر ولبست الاندر بتعها وقالها المتناك ده من هنا ورايح يلبس الاندرات بتعتك مفهوم انا قولت مفهوم وهيا قالتله هديله 5 اندرات ومن ساعتها وانا بقيت خدام عند اختى وبمشي فى الشارع لابس الاندر بتعها فى وقت واى مكان وهي واحنا مروحين قالتلي قدام الناس احنا اخوات ولما اكون انا وانت بس انت مجرد خدام عندى يا عرص ياللي بتتفرج عليا وانا بتناك

        شاهد مواضيع مميزة قد تهمك ايضا

            اهتم بالعلم والمعرفة

            تعليقات

            4 تعليقات
            إرسال تعليق

            إرسال تعليق

            نتشرف بالتعليق هنا

            مجلة بسيطة في الشكل لكنها متميزه وخفيفة في محتواها وأفكارها مفيدة. تخاطب الجميع