-->

إعلان

قصة هدى فى الخيانة الزوجية بسبب عجزه وسعيه وراء المال الجزء السادس

Hoda's-story-of-marital-infidelity-due-to-his-impotence-and-pursuit-of-money,-Part-6
قصة هدى فى الخيانة الزوجية بسبب عجزه وسعيه وراء المال الجزء السادس

 لامؤاخذة يا ست :

كل مرة كده تغرقنى باللبن يا مجرم :

شفت بقى انا كان عندى حق ازاى، اهو زبك كان مليان لبن وعلى اخره أول مرة تنطق لفظ بهذا الوضوح، جعله يفتح عينيه ويتجرأ ويمد يده يحركها فوق فمها كأنه يمسح شفتيها، :

قصة هدى فى الخيانة الزوجية بسبب عجزه وسعيه وراء المال الجزء السادس

حقك عليا اللبن إتنطر على بقك وبلعتيه عضت على شفتها ثم لعقتها بلسانها بمياعة وهى تبتسم بخجل ودلال، :

طعمه حلو وجدت نقطة على ذقنها مسحها بإصبعه الخشن وأدخلها فى فمها لتمد لسانها تلعقها وتغمض عينيها وهى تلعق إصبعه وتمتص نصفه بداخل فمها، :

أحلى من لبن ريكس؟ :

هو ريكس جاب لبن فى بقى؟!، انت بس اللى بتجيب على وشي يا وسخ :

ريكس حيوان مابيفهمش ركب عليكى :

انت مجرم سيبته ينكنى :

الكلب غشيم مابيفهمش مقامات الناس :

علشان كده لازم أفضيلك زبك خالص عشان ما تتغاشمش زيه :

البيه لو عرف ان ريكس ركب عليكى هايدبحه :

ولو عرف انك بتجيب لبنك على وشي هايموتك :

خلاص يا ست حرمت ماعدتش اجيب عليكى تانى :

لازم أفضيك علشان أضمن إنك ماتتجننش زي ريكس وتركبنى شعر بالإطمئنان ولف على جانبه يريد أن يضمها لصدره ويده خلف ظهرها يجذبها نحوه، :

اوعى كده يا سافل، انت عايز تنكنى ولا ايه؟!!

قالتها بدلال ومياعة وهى تقرصه من قضيبه المرتخى، :

انتى حلوة قوى يا ست :

طب اوعى ايدك، انا أفضيلك زبك بس من غير نيك يا مجرم قالتها وهى تنهض وتعدل ملابسها وهو يعتدل أمامها ومازال قضيبه عارياً، :

هو انت على طول كده بتجيب بسرعة نظر للأرض بخجل وهو يتحدث بصوت خافت ويده تعيد قضيبه داخل اللباس، :

ما خبرش بقى يا ست كست الدهشة وجهها وهى تتحرك خارج الحجرة وتشير له بالا يصدر صوت، فى حجرتها نامت على بطنها وهى تفكر فيما يحدث، فى اليوم التالى جرت الأمور بإعتياد طبيعى حتى نزلت إلى الحديقة بعد منتصف النهار بالشورت الواسع والتيشرت الرياضى تجلس تتابع ريكس وعروسته الجديدة، برعى يجلس بعيداً بجلبابه وسيجارته البيضاء، لا يرفع بصره عنها كأنه ينتظر منها أن تطلب منه شئ، ريكس لم يعد يشعر بوجودها ولا يحتاج للعق ساقها العارى، وجد ضالته وأصبح له نتاية يلعب معها، ريكس ينقض على كلبته ويركب عليها ويبدأ المشهد المثير لها، تمد يدها داخل الشورت تفرك كسها وهى تركز بصرها عليهم حتى أنها نسيت وجود برعى ولم تشعر به وهو يقترب منها ويقف بجوارها تماماً، وضع كفه على كتفها لتنتفض وتنظر إليه ويدها كما هى تفرك كسها، :

اهو حضرتك إطمنتى اهو من ريكس، ماعدش يهوب منك :

طول ما هى معاه هاينيك ويرتاح نقل بصره من عيناها لموضع يدها وهو يتحدث بتردد وخوف، :

انتى اللى شكلك تعبانة يا مدام :

اصله بينيك حلو قوى ابن الوسخة وشكله بيهيجنى :

انتى جربتيه وعارفه :

انت اللى سبته ينكنى يا مجرم قالتها وهى تنتفض وتأتى بشهوتها وهى تأن وتقوم مفزوعة خشية أن يراهم أحد من داخل البيت، قبل أن تبتعد أوقفها صوته وهو يتحدث بتلعثم، :

أريح نفسي تانى النهاردة يا مدام؟ فهمت ما يريد لتبتسم بعهر وهى تجيب بصوت أقرب للهمس :

لو البيه ما جاش هاجيلك فى الليل وقفت تتزين وتضع المساحيق والعطور وتنتقى أحد قمصانها المثيرة وتخبئ جسدها بروب ثقيل وتتوجه إلى حجرته، إتخذت قرارها بأن يتذوق قضيب برعى كسها وتصبح نتايته هذه الليلة، كأنه كان ينتظرها وجدته فقط بلباسه الأبيض فى حجرته عندما طرقت بابه، بمجرد أن دخلت أغلق الباب عليهم وهو يتطلع إليه مبهوراً بزينتها، :

يا دين النبى على الحلاوة :

بتعاكس ستك يا سافل :

اصل حلاوتك زايدة قوى يا ست مدت يدها تحرك أطراف أصابعها فوق صدره العارى، :

وانت قاعد عريان كده ليه بقى يا سي برعى :

حران قوى قوى يا ست :

وانا كمان حرانة قوووووووووووى قالتها وهى تخلع الروب وترجع للوراء تستعرض جسدها الشبه عارى أمامه، الجسد الأبيض الشديد الأنوثة بالصدر المرتفع المشدود والبطن الممشوق، كتلة بركانية من الأنوثة والجمال، قضيبه أصبح فى أقصى درجات إنتصابه ويدفع لباسه بإستماتة للخروج، نظرت لقضيبه وإقتربت تقبض عليه بيدها من فوق لباسه، :

يا نهارى، ده انت لسه تعبان قوى :

قوى قوى يا ست، زبى قايد نار ضحكت بمياعة وهى تضرب قضيبه بيدها بدلال، :

يا سافل مد يده يمسك صدرها بغشم وهى تتراجع بدلال ودلع :

اوعى سيب بزى يا مجرم :

يا خرابى على علوقيتك يا ست ضحكت وهى تعض على شفتها من وقع جملته، :

انا علقة يا مجرم؟!… هاقول للبيه انك بتقولى يا علقة :

اصلى مش مصدق نفسي خالص يا ست، عمرى ما كنت أفكرك كده وضعت يدها فى وسطها وهى تلف حول نفسها وتعطيه رؤية خاصة لمؤخرتها الشهية خلف قماش القميص الشفاف، :

كده اللى هو ايه؟!

:

استحى أقولك يا ست :

قول يا مجرم ما أنا عارفة انك سافل :

علقة وهايجة قوى :

وايه كمان؟ :

ولبوة :

اااااااااااح… وايه كمان :

وشرموطة قوووووووووووووووى :

ااااااااح….

انت اللى خلتنى شرموطة والكلب ينكنى وتجيب لبنك على وشي تأكدت كل ظنونه وإنتهت كل شكوكه دفعة واحدة، صاحبة الدار إمرأة ساخنة ساقطة تعرض عليه نفسها بكل سهولة، إنقض عليها يضمها إليه ويطبق بفمه على فمها يرتشف من رحيقها ويغيبان فى قبلة طويلة ساخنة ويده لا تترك نقطة بلا تحسيس وإكتشاف، يدها تحرك لباسه لأسفل وينطلق قضيبه يغزو لحم بطنها، لم تعرف كم دقيقة مرت قبل أن تشعر بلبنه الدافئ ينطلق ويغرق بطنها ويسيل عليها، :

يا برعى بتجيب بسرعة كده ليه، عايزة ارتاح… انا تعبانة قوى هوى بظهره للخلف صامتاً وهو يتمتم بكلام غير واضح، انقضت علي قضيبه تفركه وتضعه بفمها تلعقه وتمصه وهى تترجاه كأنها تبكى، :

يا برعى قوم ابوس ايدك نكنى :

اخد نفسي بس يا ست نزعت القميص عن صدرها وهى تحرك نهديها أمامه بعد أن صعدت فوقه، :

شوف بزازى حلوة ازاى شوف… شوف؟ قوم بقى نيك العلقة فى محاولة لإرضائها مد يده يفرك نهديها العاريين هجمت على صدره تقبله وتفرك حلماته وتقبل وجهه ثم عادت لقضيبه تلعقه بإستماته كى يعود للإنتصاب، إعتدل على معصميه يشاهدها وهى بين ساقيه وقضيبه بفمها ومنظرها أثار شهوته من جديد، جذبها من يدها يوقفها وهو يشير لها لخلع القميص تماماً، وقفت أمامه كقطة وديعة وليست كسيدته التى يخشاها ويبحث عن رضائها، أصبحت عارية تماماً ويديها تتحسس جسدها وتفرك كسها وهى تغنج بعهر لإمتاعه، امسك بقضيبه يدلكه ليحفزه على الإنتصاب وهو يشير لها براسه، :

لفى يا علقة أدارت جسدها مطيعة وهى تهز مؤخرتها وتستعرضها له ورأسها ملفوف للخلف تنتظر رد فعله ومدى رضائه عليها، اعتدل فى جلسته وهو يتحسس مؤخرتها ويدلكها ثم يصفعها صفعة متوسطة وهى تصيح بشبق، :

ااااااااااااااح :

هزى يا شرموطة يا بتاعة الكلاب :

اهو… اهو… طيزى حلوة ؟!

:

حلوة قوى يا مرة يا علقة، له حق الكلب ينط عليكى :

وانت مش عايز تنط عليا يا برعى :

كنتى مخبية الشرمطة دى كلها فين؟ :

انا شرموطتك اهو :

انا مش هاحلك من هنا ورايح يا لبوة يا هايجة قالها بغل خادم تجرأ على سيدته ووجد فرصة تعويض ضعف نفسه أكثر من شهوته لإمرأة فاتنة عارية أمامه تترجاه أن يلتهم لحمها، دفعها على وجهها فوق فراشه وهجم بجسده عليها وقضيبه يخترق لحم مؤخرتها الممتلئة ويعبر كسها بلا تمهيد، :

اااااااااااااااااااح ….

شاهد ايضا




اجزاء قصة هدى فى الخيانة الزوجية


الجزء الأول                      الجزء الثانى                          الجزء الثالث

الجزء الرابع                    الجزء الخامس                         الجزء السادس

الجزء السابع                    الجزء الثامن                          الجزء التاسع

                       الجزء العاشر           الجزء الحادى عشر             

إرسال تعليق

0 تعليقات